1 638 740 läst ·
17 538 svar
1639k läst
17,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 133 inlägg
Klädnypor som inte tål sol. Plockade ut torkvindan för året, varenda klädnypa i plast gick sönder. (De i trä höll.)
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 110 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 110 inlägg
Gaaaahhhh för viasat, kollade på världens största motortävling som dessutom har 2 svenskar med
In mot slutet måste man byta till viaplay eftersom f1 skulle sändas i viasat motor , okej men det j..liga är med bara några varv kvar efter rödflagg så klipper dom s..arna då 8 vavrv återstår å Felix har segervittring
In mot slutet måste man byta till viaplay eftersom f1 skulle sändas i viasat motor , okej men det j..liga är med bara några varv kvar efter rödflagg så klipper dom s..arna då 8 vavrv återstår å Felix har segervittring
Satt också som på nålar då bilden pixlade till sig oftare ju närmare målgången man kom men frös aldrig helt som tur var.
Och hade F1 igång samtidigt på en annan enhet men där var bilden perfekt hela tiden.
Och hade F1 igång samtidigt på en annan enhet men där var bilden perfekt hela tiden.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 133 inlägg
Detta var dagen garv för min del, vet några på jobbet som skulle reagera på samma sätt, och en av dem är så mycket hard-core fan för sitt lag att för att inte riskera sådana avbrott och mosaik-tendenser via osäkra broadcast, istället köper biljetter för att se matchen live när det går...
Och man måste som supporter vara så in i bomben korkad att man blir provocerad och tar med sig pyroteknik och andra dumheter till arenan bara för man ser en polis?Düsseldorff skrev:
Du tror inte att det kan vara så att vissa inte alls bryr sig om sporten utan faktiskt bra är där för att bråka?
Varför har pappa sparat våra gamla fönsterfoder?
"Jag kan svänga förbi ÅVC på vägen hem" sade han.
Så nu, 15 år senare, när hans hus (mitt barndomshem) ska säljas, får jag slänga dem igen. 10 släpkärror och jag vet inte hur många fulla bagageutrymmen (med fällt säte, stora bilar), det mesta av typen "Snören, för korta att användas".
Nåja, en full flyttbil till auktionsfirman också.
"Jag kan svänga förbi ÅVC på vägen hem" sade han.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så nu, 15 år senare, när hans hus (mitt barndomshem) ska säljas, får jag slänga dem igen. 10 släpkärror och jag vet inte hur många fulla bagageutrymmen (med fällt säte, stora bilar), det mesta av typen "Snören, för korta att användas".
Nåja, en full flyttbil till auktionsfirman också.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder