1 638 726 läst ·
17 538 svar
1639k läst
17,5k svar
GAAAAHHHH!!!
B
Blazermannen
Medlem
· Uppsala län
· 427 inlägg
Blazermannen
Medlem
- Uppsala län
- 427 inlägg
Intet skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.classicmotor.se/artiklar/artiklar/20170812/nostalgi-full-gas-med-super-commando/
GAAAAAAHHHHH!
Och, nu är jag oroligt på riktigt och vet inte var jag ska börja.
Misstänker att vi har "nånting" som läcker vatten då vi fått en onormalt hög vattenförbrukning, detta upptäcktes när jag skulle rapportera SVoA och får en varning.
Vi har in märkt nånting, har inte en aning om var jag/vi ska börja söka. Får börja med att ringa SVoA imorgon samt söka här på forat.
Vad, om något kan bara hända utan att det märks?
(Två vuxna, ingen förändring i tvätt/disk/dusch).
Misstänker att vi har "nånting" som läcker vatten då vi fått en onormalt hög vattenförbrukning, detta upptäcktes när jag skulle rapportera SVoA och får en varning.
Vi har in märkt nånting, har inte en aning om var jag/vi ska börja söka. Får börja med att ringa SVoA imorgon samt söka här på forat.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 110 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 110 inlägg
Vad brukar ni ha för förbrukning per tidsenhet (dag, månad, kvartal, år eller vad du jämför med)?Maria T skrev:
Vad hade ni denna period?
Jag skulle läsa av mätaren nu omedelbart och sedan igen samma tid imorgon. Det borde ge en indikation på om förbrukningen är onormal.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 583 inlägg
Hos oss hade övertrycksventilen till varmvattnet börjat läcka.
Kolla toaletten. Min vattenförbrukning gick ner från 6 kubik/månad till 2 när jag bytte till ny. Hade inte min modell slutat tillverkas ca -83 hade det gått att hitta reservdelar till den.Maria T skrev:
GAAAAAAHHHHH!