mexitegel mexitegel skrev:
Gahhhhhhh!!!!
Dom hade inte TipTop-glassen på macken!!!!! 😡😡😡
Kräv att macken stängs, nån jäkla ordning måste det ju vara.

• Gilla
  • Haha
jawen och 2 till
  • Laddar…
Det är bara en nyasfalterad parkeringsplats numera!

• Wow
  • Arg
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ja lägger man bollen på straffpunkten så är det risk att någon gör mål! 😂😱🙃
Nej, och straffspark på bollarna vill man ju inte ha!

• Wow
  • Haha
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!
Tidigare ägare hade satt dit ett modernt gashantag i plast, fick med det gamla som inte var i bästa skick.
Renoverade det, kapade till ny gasvajer och monterade, funkade fint....men det har bara 23 mm slaglängd, förgasaren är 26 mm, så jag fick montera tillbaka det i plast, kapa ny vajer igen, dock inte med grodgrönt handtag längre, det gamla fick jag loss efter mycket slit, det var limmat på rullen.
Allt typ 4 timmars jobb till nästan ingen nytta ☹️
IMG_20260421_192213.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
jawen och 1 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
GAAAAHHHH!!!
Tidigare ägare hade satt dit ett modernt gashantag i plast, fick med det gamla som inte var i bästa skick.
Renoverade det, kapade till ny gasvajer och monterade, funkade fint....men det har bara 23 mm slaglängd, förgasaren är 26 mm,
Är det verkligen så, original? 🧐

Fotografen Fotografen skrev:
Beror nog på vilket land man köpte den i.. 😄

• Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Inte riktigt, förgasaren behöver för svenskt vidkommande 8 mm, de värre Italienska 19 mm, min har råkat få för stor förgasare ;)

• Gilla
Bjober och 1 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
GAAAAHHHH!!!
Renoverade det, kapade till ny gasvajer och monterade, funkade fint....men det har bara 23 mm slaglängd, förgasaren är 26 mm, så jag fick montera tillbaka det i plast, kapa ny vajer igen, dock inte med grodgrönt handtag längre, det gamla fick jag loss efter mycket slit, det var limmat på rullen.
Allt typ 4 timmars jobb till nästan ingen nytta ☹️
[bild]
[video]
Du skulle såklart köpt ett snabbgashandtag från Hobbex "för hypersnabba och riviga starter""

• Gilla
  • Haha
Workingclasshero och 5 till
  • Laddar…
S
Bara ett tips i all välmening... Ge fan i politiken i den här tråden, då blir den låst igen...

GAAAHH

• Gilla
Nötegårdsgubben och 6 till
  • Laddar…
M Myckling skrev:
Du skulle såklart köpt ett snabbgashandtag från Hobbex "för hypersnabba och riviga starter""
Ahhh. Ljuva minnen. Var tog röntgenglasögonen vägen?
Gaaahhhhh för att Hobbex försvann.

• Gilla
  • Haha
cpalm och 2 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Kan det vara för att de lovade mer än vad de kunde leverera????

GAAAH för företag som lovar mer än vad håller…

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Bara ett tips i all välmening... Ge fan i politiken i den här tråden, då blir den låst igen...

GAAAHH
Det har du rätt i. Därför styrde jag raskt in mig själv på den rätta, lättsamma och oskyldiga vägen. Mot röntgenglasögon och min barndoms favoritaffär. En gång åkte jag och farsan till Borås bara för att besöka Hobbex. Köpte bland annat en Machete. En lämplig leksak för en tioåring.
Gaaahhhhh för de som blandar ihop Gaaahhhhhtråden med "saker vi glömt bort att de funnitstråden.
Gaaaaahĥh för tonåringar utan Machete.

Alltså inte han.

1777006149936.jpeg
Skapa konto

Utan mer såhär.

1777006212162.jpeg
Skapa konto

Intet Intet skrev:
Ahhh. Ljuva minnen. Var tog röntgenglasögonen vägen?

• Gilla
Saelen
  • Laddar…
B
GAAAAHHHH!!!

För parkeringen vid Akademiska sjukhuset i Uppsala, och framförallt för den dåliga tillgången på parkeringsplatser om man anländer efter klockan 07.30.

• Gilla
  • Arg
jawen och 3 till
  • Laddar…
RoTe
B Blazermannen skrev:
GAAAAHHHH!!!

För parkeringen vid Akademiska sjukhuset i Uppsala, och framförallt för den dåliga tillgången på parkeringsplatser om man anländer efter klockan 07.30.
Varför använde du inte din gratis sjukresa med tillhörande långpromenad pga spårvägsbygget?

MultiMan
Min exfru som jag fortfarande umgås med ville att vi skulle följa "The Pitt" (nygjord amerikansk ER-typ av serie, med samme Noah Wyle bl a). Det föregicks av sökningar från henne om "Pitt". Nu regnar det snuskiga sökförslag på FB och andra sidor. Gaaaaah!

(Förutsägbart så jag frågade varför hon inte tänkte på det i förväg 😀)

Serien rekommenderas i vilket fall, bara man tar sig igenom de första 5-6 avsnitten som startar trevande. Inte alls samma klockrena megastart som originalet ER. Såg färdigt s1e15 igår och nu är det gasen i botten. 15 avsnitt per säsong hittills, 2 säsonger tillgängliga. Är man fan av Noah Wyle underlättar det då han bär serien. Tål man inte ocensurerade blodiga scener och numera politiskt kontroversiella värderingsfrågor så bör man kanske inte titta.

Redigerat:
  • Gilla
RoTe och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.