B Blazermannen skrev:
GAAAAHHHH!!!

För parkeringen vid Akademiska sjukhuset i Uppsala, och framförallt för den dåliga tillgången på parkeringsplatser om man anländer efter klockan 07.30.
Är väl oftast garagen som gäller där?

• Gilla
Anna_H
  • Laddar…
MultiMan MultiMan skrev:
Nu regnar det snuskiga sökförslag på FB och andra sidor.
Skylla på exfrun, GAAAAHHHH!!!

• Haha
Workingclasshero och 3 till
  • Laddar…
MultiMan
Nu är vi ju skilda så ingen använder den andres enheter, annars var det ett bra försök!

MultiMan MultiMan skrev:
Min exfru som jag fortfarande umgås med ville att vi skulle följa "The Pitt" (nygjord amerikansk ER-typ av serie, med samme Noah Wyle bl a). Det föregicks av sökningar från henne om "Pitt". Nu regnar det snuskiga sökförslag på FB och andra sidor. Gaaaaah!

(Förutsägbart så jag frågade varför hon inte tänkte på det i förväg 😀)

Serien rekommenderas i vilket fall, bara man tar sig igenom de första 5-6 avsnitten som startar trevande. Inte alls samma klockrena megastart som originalet ER. Såg färdigt s1e15 igår och nu är det gasen i botten. 15 avsnitt per säsong hittills, 2 säsonger tillgängliga. Är man fan av Noah Wyle underlättar det då han bär serien. Tål man inte ocensurerade blodiga scener och numera politiskt kontroversiella värderingsfrågor så bör man kanske inte titta.
Jag har sökt på allt man kan tänka sig och inte har jag fått nått snusk levererat till mig :(

• Haha
  • Ledsen
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Jag har sökt på allt man kan tänka sig och inte har jag fått nått snusk levererat till mig :(
Jag beklagar!

Men då har du verkligen inte sökt på allt man kan tänka sig… eller så har du dålig fantasi. Alternativt ett oförskämt bra snuskfilter förstås, men hur kul är det. 😉

• Haha
Dilato
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Jag beklagar!

Men då har du verkligen inte sökt på allt man kan tänka sig… eller så har du dålig fantasi. Alternativt ett oförskämt bra snuskfilter förstås, men hur kul är det. 😉
Bara sjukt dålig fantasi 🙃

Tokslut Tokslut skrev:
Bara sjukt dålig fantasi
Skicka din mejladress i PM så ska jag se vad jag kan erbjuda! Risken är dock att du skriker GAAAAHHHH!!!

• Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
S
MultiMan MultiMan skrev:
Nu är vi ju skilda så ingen använder den andres enheter, annars var det ett bra försök!
Jo alltså...

"Det föregicks av sökningar från henne om "Pitt". Nu regnar det snuskiga sökförslag på FB och andra sidor. Gaaaaah!"

Här ligger ett helt hönshus begravt...

GAAAAHHHH!

• Haha
Tokslut
  • Laddar…
MultiMan
S Saelen skrev:
Jo alltså...

"Det föregicks av sökningar från henne om "Pitt". Nu regnar det snuskiga sökförslag på FB och andra sidor. Gaaaaah!"

Här ligger ett helt hönshus begravt...

GAAAAHHHH!
Som redan sagts. Hon tänkte faktiskt inte på sökbegreppet.

Gaaaahhhh för emballagen till IKEA Pax stommar. Dom är ju ett h-e att öppna. Går väl an om det är någon enstaka men när det är ett gäng. Känns som hälften av tiden går åt till att slita upp emballagen. Till slut åker kniven fram och vårdslös avpaketering!😠

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
hsd
Stekspade i plast funkar bra

• Gilla
Myckling
  • Laddar…
WAAAAAAAAGH!

Putsa kopplade tvåglasfönster 😖

13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH!

Putsa kopplade tvåglasfönster 😖
Klaga lagom. 😁
Här är det 62 bågar á 4 sidor med 2 spröjs i varje. Ingen fönsterputsare gör jobbet under 15.000:-. Hittills har de avbrutit arbetet halvvägs. Därför gör jag det själv. Tar en dag.😎

• Wow
  • Gilla
cpalm och 3 till
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Klaga lagom. 😁
Här är det 62 bågar á 4 sidor med 2 spröjs i varje. Ingen fönsterputsare gör jobbet under 15.000:-. Hittills har de avbrutit arbetet halvvägs. Därför gör jag det själv. Tar en dag.😎
💀

Jag har bara sju styck, 13*13 stora, som vippar runt och man öppnar inåt.
Så det rinner på golvet när man putsar insidan, och är man inte riktigt noga med att torka så rinner det när man vänder tillbaka fönstret.
Sen har vi några fönster med kassetter.

Men det tog närmare två timmar.

Källarfönsterna tvättade jag i höstas, första gången sedan vi flyttade in 9år tidigare.
Överkantshängda, enklare att ta ur hela bågen när man putsar.

• Gilla
Johan Gunverth
  • Laddar…
B
RoTe RoTe skrev:
Varför använde du inte din gratis sjukresa med tillhörande långpromenad pga spårvägsbygget?
För att den börjar med en promenad på 8 km till busshållplatsen, liiite för långt tycker jag.

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.