1 638 907 läst ·
17 539 svar
1639k läst
17,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Jag har sökt på allt man kan tänka sig och inte har jag fått nått snusk levererat till migMultiMan skrev:
Min exfru som jag fortfarande umgås med ville att vi skulle följa "The Pitt" (nygjord amerikansk ER-typ av serie, med samme Noah Wyle bl a). Det föregicks av sökningar från henne om "Pitt". Nu regnar det snuskiga sökförslag på FB och andra sidor. Gaaaaah!
(Förutsägbart så jag frågade varför hon inte tänkte på det i förväg 😀)
Serien rekommenderas i vilket fall, bara man tar sig igenom de första 5-6 avsnitten som startar trevande. Inte alls samma klockrena megastart som originalet ER. Såg färdigt s1e15 igår och nu är det gasen i botten. 15 avsnitt per säsong hittills, 2 säsonger tillgängliga. Är man fan av Noah Wyle underlättar det då han bär serien. Tål man inte ocensurerade blodiga scener och numera politiskt kontroversiella värderingsfrågor så bör man kanske inte titta.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 765 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 765 inlägg
Gaaaahhhh för emballagen till IKEA Pax stommar. Dom är ju ett h-e att öppna. Går väl an om det är någon enstaka men när det är ett gäng. Känns som hälften av tiden går åt till att slita upp emballagen. Till slut åker kniven fram och vårdslös avpaketering!😠
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 585 inlägg
WAAAAAAAAGH!
Putsa kopplade tvåglasfönster 😖
Putsa kopplade tvåglasfönster 😖
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 133 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 585 inlägg
💀Johan Gunverth skrev:
Jag har bara sju styck, 13*13 stora, som vippar runt och man öppnar inåt.
Så det rinner på golvet när man putsar insidan, och är man inte riktigt noga med att torka så rinner det när man vänder tillbaka fönstret.
Sen har vi några fönster med kassetter.
Men det tog närmare två timmar.
Källarfönsterna tvättade jag i höstas, första gången sedan vi flyttade in 9år tidigare.
Överkantshängda, enklare att ta ur hela bågen när man putsar.
B
Blazermannen
Medlem
· Uppsala län
· 427 inlägg
Blazermannen
Medlem
- Uppsala län
- 427 inlägg