1 641 914 lĂ€st ·
17 552 svar
1642k lÀst
17,6k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoveringsnovis
· BĂ€sterort
· 1 606 inlĂ€gg
I vilket land hade planet hÀmtat kackerlackor tro?L lbgu skrev:
Gaaaahhhh!!!!! för hantverkare som inte vill ta ansvar för sitt fusk, lade om taket i somras och det blev inte tÀtt pÄ tvÄ stÀllen. Kontaktade chefen för firman och enda svaret Àr allt Àr tÀtt och perfekt,bara lite kondens, vi gör inget. Sade att jag torkade upp vatten frÄn golvet vid slagregn men samma svar vad jag Àn sÀger. FrÄgade var vattnet kommer ifrÄn och varför jag kÀnner vinden vina genom rÄsponten men samma svar.
Började kontakta firman i somras men ingen respons trots mĂ„nga pĂ„stötningar men igĂ„r gjorde jag ett sista försök men med lika klent resultat.đ
Började kontakta firman i somras men ingen respons trots mĂ„nga pĂ„stötningar men igĂ„r gjorde jag ett sista försök men med lika klent resultat.đ
Dags för ARN?B Bitterhetsakademin skrev:Gaaaahhhh!!!!! för hantverkare som inte vill ta ansvar för sitt fusk, lade om taket i somras och det blev inte tÀtt pÄ tvÄ stÀllen. Kontaktade chefen för firman och enda svaret Àr allt Àr tÀtt och perfekt,bara lite kondens, vi gör inget. Sade att jag torkade upp vatten frÄn golvet vid slagregn men samma svar vad jag Àn sÀger. FrÄgade var vattnet kommer ifrÄn och varför jag kÀnner vinden vina genom rÄsponten men samma svar.
Gaaaaaaaahh
Sonen skulle sÀlja a-traktorn nu nÀr det nÀrmar sig körkort inom 1 mÄnad.
Pris uppgjort innan de kom och tittade/gjorde upp affÀren.
Med sig har man en chaufför med BE kort som Àven var bilvÀrldens KlÀbo, fast i mysbyxor...
Efter att ha hört hans mĂ€ssande mer Ă€n en gĂ„ng och bett han ge sig gick jag in, med huvudvĂ€rk och misströstande om mĂ€nskligheten... En dĂ€cksparkare av rang, pĂ„ steroider.. Trots att han inte var köparen, utan barab ville göra sin röst hörd..đ€Ż
NÀr jag gick in, med halv hjÀrnblödning och sÄg fram emot vÀrldscupen frÄn Falun kom strax sonen efter in och meddelade att de kommit överens.
Köparen var vÀldigt ödmjuk, trevlig och schysst men "bilkÀnnaren" fick mig nÀra grÀnsen.
Ingen behöver förklara för, pÄ min tomt, vad som gÀller för en begagnad a-traktor, med 40000mil pÄ mÀtaren.
Mest tragiska mÀnniskan jag mött privat pÄ mÄnga Är.
Hoppas sĂ„klart att nya Ă€garen av a-traktorn fĂ„r mycket glĂ€dje och ett bekymmersfritt Ă€gande av den. â€ïž
Sonen skulle sÀlja a-traktorn nu nÀr det nÀrmar sig körkort inom 1 mÄnad.
Pris uppgjort innan de kom och tittade/gjorde upp affÀren.
Med sig har man en chaufför med BE kort som Àven var bilvÀrldens KlÀbo, fast i mysbyxor...
Efter att ha hört hans mĂ€ssande mer Ă€n en gĂ„ng och bett han ge sig gick jag in, med huvudvĂ€rk och misströstande om mĂ€nskligheten... En dĂ€cksparkare av rang, pĂ„ steroider.. Trots att han inte var köparen, utan barab ville göra sin röst hörd..đ€Ż
NÀr jag gick in, med halv hjÀrnblödning och sÄg fram emot vÀrldscupen frÄn Falun kom strax sonen efter in och meddelade att de kommit överens.
Köparen var vÀldigt ödmjuk, trevlig och schysst men "bilkÀnnaren" fick mig nÀra grÀnsen.
Ingen behöver förklara för, pÄ min tomt, vad som gÀller för en begagnad a-traktor, med 40000mil pÄ mÀtaren.
Mest tragiska mÀnniskan jag mött privat pÄ mÄnga Är.
Hoppas sĂ„klart att nya Ă€garen av a-traktorn fĂ„r mycket glĂ€dje och ett bekymmersfritt Ă€gande av den. â€ïž
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 592 inlĂ€gg
Jag rekommenderar detta recept istÀllet: https://www.makewine.co.nz/instructions-and-recipes/alcoholic-ginger-beer-recipe13th Marine skrev:
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 19 592 inlĂ€gg
Ska jag prova att göra till vÄren!kashieda skrev:
Har gjort lite förr men inte varit nöjd.
Denna burk stod pÄ utförsÀljningshyllan och jag tÀnkte att det kunde vara gott.
Men jag har glömt att man stoppar sötningsmedel i allt idag utan förvarning, och jag som tydligt smakar det unviker det.