S
B BĂ€sterortarn skrev:
Eller för folk som ordpolisar trots egna svĂ„righeter med rĂ€ttstavning? 🙄
RidĂ„. đŸ«Ł

• Haha
  • Älska
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
B BĂ€sterortarn skrev:
Eller för folk som ordpolisar trots egna svĂ„righeter med rĂ€ttstavning? 🙄
Om bÄtens stÀv Àr gjord av boktrÀ Àr det en bokstÀv.

• Haha
  • Gilla
karlmb och 3 till
  • Laddar…
S
useless useless skrev:
Om bÄtens stÀv Àr gjord av boktrÀ Àr det en bokstÀv.
Bok anvĂ€nds inte inom bĂ„tbyggeri. TyvĂ€rr. 😆

• Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Det var du som tyckte det var dÄligt att folk inte anvÀnder bokstÀven...

Jag har inga synpunkter pÄ vad folk bygger sina bÄtar av

• Gilla
NötegÄrdsgubben
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
inte?

• En vit passagerarbĂ„t benĂ€mnd "BokbĂ„ten" vid en brygga, med tvĂ„ personer i samtal bredvid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Blazermannen och 10 till
  • Laddar…
Suvi5700
L lbgu skrev:
Kanske var pÄ samma stÀlle (levererade mat till Arlandaflyg) som en bekant fick Äka ut och laga ett trasigt transportband dÀr mat som förbereddes Äkte. Han öppnade nÄgot i anslutning till bandet och det kom ut enorma mÀngder kackerlackor.
I vilket land hade planet hÀmtat kackerlackor tro?

Gaaaahhhh!!!!! för hantverkare som inte vill ta ansvar för sitt fusk, lade om taket i somras och det blev inte tÀtt pÄ tvÄ stÀllen. Kontaktade chefen för firman och enda svaret Àr allt Àr tÀtt och perfekt,bara lite kondens, vi gör inget. Sade att jag torkade upp vatten frÄn golvet vid slagregn men samma svar vad jag Àn sÀger. FrÄgade var vattnet kommer ifrÄn och varför jag kÀnner vinden vina genom rÄsponten men samma svar.
Började kontakta firman i somras men ingen respons trots mĂ„nga pĂ„stötningar men igĂ„r gjorde jag ett sista försök men med lika klent resultat.😟

• Vattenskada pĂ„ takpanel inomhus med mörka missfĂ€rgningar, potentiellt frĂ„n bristande taklĂ€ggning, förklarad som kondens av entreprenören.
    Skapa konto
  • Arg
  • Ledsen
cpalm och 2 till
  • Laddar…
B Bitterhetsakademin skrev:
Gaaaahhhh!!!!! för hantverkare som inte vill ta ansvar för sitt fusk, lade om taket i somras och det blev inte tÀtt pÄ tvÄ stÀllen. Kontaktade chefen för firman och enda svaret Àr allt Àr tÀtt och perfekt,bara lite kondens, vi gör inget. Sade att jag torkade upp vatten frÄn golvet vid slagregn men samma svar vad jag Àn sÀger. FrÄgade var vattnet kommer ifrÄn och varför jag kÀnner vinden vina genom rÄsponten men samma svar.
Började kontakta firman i somras men ingen respons trots mĂ„nga pĂ„stötningar men igĂ„r gjorde jag ett sista försök men med lika klent resultat.😟
Dags för ARN?

kashieda kashieda skrev:
Dags för ARN?
Deras beslut Àr rÄdgivande men kanske vÀrt ett försök, det kostar vÀl bara ett par hundra att anmÀla den vÀgen.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Gaaaaaaaahh
Sonen skulle sÀlja a-traktorn nu nÀr det nÀrmar sig körkort inom 1 mÄnad.
Pris uppgjort innan de kom och tittade/gjorde upp affÀren.
Med sig har man en chaufför med BE kort som Àven var bilvÀrldens KlÀbo, fast i mysbyxor...

Efter att ha hört hans mĂ€ssande mer Ă€n en gĂ„ng och bett han ge sig gick jag in, med huvudvĂ€rk och misströstande om mĂ€nskligheten... En dĂ€cksparkare av rang, pĂ„ steroider.. Trots att han inte var köparen, utan barab ville göra sin röst hörd..đŸ€Ż

NÀr jag gick in, med halv hjÀrnblödning och sÄg fram emot vÀrldscupen frÄn Falun kom strax sonen efter in och meddelade att de kommit överens.
Köparen var vÀldigt ödmjuk, trevlig och schysst men "bilkÀnnaren" fick mig nÀra grÀnsen.

Ingen behöver förklara för, pÄ min tomt, vad som gÀller för en begagnad a-traktor, med 40000mil pÄ mÀtaren.

Mest tragiska mÀnniskan jag mött privat pÄ mÄnga Är.

Hoppas sĂ„klart att nya Ă€garen av a-traktorn fĂ„r mycket glĂ€dje och ett bekymmersfritt Ă€gande av den. ❀

• Haha
  • Ledsen
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAGH!
Fucking jĂ€vla sötningsmedel 😖
En hand hÄller en burk av Fentimans klassiska ingefÀrsöl pÄ ett trÀgolv.
Skapa konto

• Wow
  • Gilla
karlmb och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Jag rekommenderar detta recept istÀllet: [lÀnk]
Ska jag prova att göra till vÄren!
Har gjort lite förr men inte varit nöjd.

Denna burk stod pÄ utförsÀljningshyllan och jag tÀnkte att det kunde vara gott.
Men jag har glömt att man stoppar sötningsmedel i allt idag utan förvarning, och jag som tydligt smakar det unviker det.

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaaaaaahh
KlÀbo
Var ett nytt ord för mig, google kasta bara upp massa sport. iofs. passande för dig ;)

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH!
Fucking jĂ€vla sötningsmedel 😖
[bild]
Nej! Perfekt till Kentucky Mule. Det Àr vÀl ingefÀrsölen i livsmedelsbutikerna som Àr sockerbomber?

Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.