1 653 686 läst ·
17 696 svar
1654k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Gaaah, åker till Bauhaus för att köpa golv. Står 70st i lager. När jag kommer dit ligger bara 5st framme och resten på ställaget.
Frågar personal om dom kan plocka ner. Nope, de får inte köra truck efter klockan 10 (de öppnar 10).
Frågar personal hur fan man ska veta detta men inget bra svar. Beställ online säger dom.
Åker hem tomhänt
Frågar personal om dom kan plocka ner. Nope, de får inte köra truck efter klockan 10 (de öppnar 10).
Frågar personal hur fan man ska veta detta men inget bra svar. Beställ online säger dom.
Åker hem tomhänt
Det finns väl fler leverantörer att handla av?N naikon skrev:Gaaah, åker till Bauhaus för att köpa golv. Står 70st i lager. När jag kommer dit ligger bara 5st framme och resten på ställaget.
Åker hem tomhänt
Märkligt det där, i USA som ju är landet mest rädda för stämningar osv i hela världen, dom kan stänga av en gång och köra truck utan problem. Men dom har väl förstått att betalande kunder är vad som betalar deras löner, det har dom flesta svenskar inte förstått.N naikon skrev:Gaaah, åker till Bauhaus för att köpa golv. Står 70st i lager. När jag kommer dit ligger bara 5st framme och resten på ställaget.
Åker hem tomhänt
Måste vara någon lokal eller helt ny regel.. Brukar själv köra med beställ och hämta om det lär lågt saldo i lager men med 70+ hade jag nog antagit att det bara var att plocka i butikenN naikon skrev:Gaaah, åker till Bauhaus för att köpa golv. Står 70st i lager. När jag kommer dit ligger bara 5st framme och resten på ställaget.
Åker hem tomhänt
Jag fick ungefär samma svar när jag skulle köpa en billig skottkärra på en köplada. När de vägrade att ta ner den från hyllan så frågade jag ifall jag inte bara kunde klättra upp och hämta en. Det gick braN naikon skrev:Gaaah, åker till Bauhaus för att köpa golv. Står 70st i lager. När jag kommer dit ligger bara 5st framme och resten på ställaget.
Åker hem tomhänt
Ja såklart jag kan få tag på golvet på något annat sätt. Men man blir ändå lite irriterad när man tagit sig dit?F fribygg skrev:
Ja dom sa att jag skulle beställa online och välja hämta i butik, och därmed komma dit en annan dag. Men känns fortfarande otroligt underligtG Greger_08 skrev:
Att själv klättra upp och hämta vad man behöver eller ännu hellre byta till en annan handlare med bättre service är väl det rätta, kunder som röstar med fötterna och spenderar sina pengar annorstädes är väl det ända Bauhaus ledning verkligen förstår.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 622 inlägg
Handlar folk fortfarande på Bauhaus? 🤔
Hobbyelektriker
· E
· 15 365 inlägg