L lbgu skrev:
Fast nu när alla ska spara ören på elräkningen så vill man väl att den ska starta när det är som bäst prismässigt.
Eller vara klar innan det blir dyrt...

Men som vanligt hänger väl inte gränssnitten med nya krav.

L lbgu skrev:
Fast nu när alla ska spara ören på elräkningen så vill man väl att den ska starta när det är som bäst prismässigt.
Nää, den startas när jag lagt in tvätten och dagtid, men maskin har tidsfunktion.😇

Redigerat:
  • Gilla
tergo och 1 till
  • Laddar…

GAAAAHHHH!!!​

13år höll den iaf. 😅 (Gen4)
Edit förtydligande: iPad med svullet batteri så glaset släppt i limningen

Svullet batteri i äldre enhet som delvis öppnat baksidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skjöt ut den i snön om batteriet får för sig saker

Enheten ligger i snön efter 13 år av användning, för säkerhet. Snön täcker delvis enheten mot en vinterbakgrund.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
kashieda och 8 till
  • Laddar…
GAHHH!
Fick meddelande om att DHL levererat mitt ebay-paket, till och med en liten bild. Men inget paket… Kundtjänst säger att paketet åkt mellan några adresser i UK?! Wtf?

• Wow
  • Haha
  • Ledsen
karlmb och 7 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
GAHHH!
Fick meddelande om att DHL levererat mitt ebay-paket, till och med en liten bild. Men inget paket… Kundtjänst säger att paketet åkt mellan några adresser i UK?! Wtf?
Stod det verkligen att de levererat paketet till just dig då?
De kanske bara menade att de gav upp och levererade det till någon, vem som helst..

• Haha
  • Gilla
Paulina123 och 6 till
  • Laddar…
Nej, och anar det värsta. Det märkliga är att leveransdatum var satt till 11-17 februari och DHL menade på att vanligtvis så kör PostNord ut deras leveranser här i Sverige. Så med lite tur är det någon förvirrad britt som tagit kort på paketet på någon dhl-terminal i UK.

Men som den sanna pessimist jag är så kommer det här sluta illa… 😂

N naikon skrev:
Ja jag skickade ett mejl till dom och dumförklarade hela scenariot. Får se vad dom svarar
Uppdatering
Bauhaus svarade bara "Jo man ska som kund räkna med att kunna köpa det som finns i lager", vilket är ett konstigt resonemang eftersom det inte gick i det här fallet.
De tyckte att man istället ska använda Click & Collect på hemsidan

• Haha
karlmb
  • Laddar…
B Bitterhetsakademin skrev:
Gaaaahhhh och dubbelt Gaaaahhhh!
Har suttit hela morgonen och väntat på besiktningsman inför tecknandet av villaförsäkring. Han dök aldrig upp, förklaringen var att samma gatunamn finns i Finspång av alla ställen och det var dit de bokat.🤬
Finspång av alla ställen.....

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
N naikon skrev:
Uppdatering
Bauhaus svarade bara "Jo man ska som kund räkna med att kunna köpa det som finns i lager", vilket är ett konstigt resonemang eftersom det inte gick i det här fallet.
De tyckte att man istället ska använda Click & Collect på hemsidan
Hur snabbt efter beställning kan man hämta sin "click and collect" då? Blir ju intressant hur de ska kunna plocka en order utan att köra trucken... Jag hade ju inte kunnat hålla mig från att prova 🤪

• Haha
  • Gilla
karlmb och 3 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Finspång av alla ställen.....
Precis, Finspång är mest GAAAHHH av allt.
Bara varit där en gång, bråttom med ett jobb, slog i båda smalbenen så det svartnade för ögonen. Det var en fredag, på lördagen åkte jag upp till Åre för att åka skidor, men jag blev sittande i stugan hela veckan, pjäxorna slutade precis där blåmärkena var på smalbenen, gick inte ens att gå med pjäxorna utan att det gjorde ont, än mindre åka skidor utför.
Bestämde mig då att aldrig mer åka till Finspång.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Maria T och 9 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Bara varit där en gång, bråttom med ett jobb, slog i båda smalbenen så det svartnade för ögonen. Det var en fredag, på lördagen åkte jag upp till Åre för att åka skidor, men jag blev sittande i stugan hela veckan, pjäxorna slutade precis där blåmärkena var på smalbenen, gick inte ens att gå med pjäxorna utan att det gjorde ont, än mindre åka skidor utför.
De verkar ha sett sig som en metropol en gång i tiden, fanns till och med en serie glödritade trätallrikar med berömda platser i Finspång som såldes dyrt till turister.😆

• Tre träplattor med graverade motiv: ett hus märkt "Lugnet", en kolonnad märkt "Auroras Tempel" och ett stort hus märkt "Slottet", alla från Finspång.
    Skapa konto
  • Haha
Fotografen och 1 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Har också varit i Finspång en gång, för en 30+ år sen. Hamnade där oförskyllt, full som en krokodil, efter en ruskigt blöt fest. Uppvaket i Finspång var ungefär lika hemsk som bakfyllan. Det var Ingmar Bergman-ångest innan man kom därifrån. Aldrig mer Finspång.

• Haha
kashieda och 4 till
  • Laddar…
I Ingenjör Jesper skrev:
Hur snabbt efter beställning kan man hämta sin "click and collect" då? Blir ju intressant hur de ska kunna plocka en order utan att köra trucken... Jag hade ju inte kunnat hålla mig från att prova 🤪
Ja man får komma tillbaka en annan dag helt enkelt. Kasst

Keiller Keiller skrev:
Har också varit i Finspång en gång, för en 30+ år sen. Hamnade där oförskyllt, full som en krokodil, efter en ruskigt blöt fest. Uppvaket i Finspång var ungefär lika hemsk som bakfyllan. Det var Ingmar Bergman-ångest innan man kom därifrån. Aldrig mer Finspång.
Men den brännande frågan kvarstår - är spången fin?

Suvi5700
I Skåne finns bara spången

• Haha
Maria T
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.