1 646 773 läst ·
17 600 svar
1647k läst
17,6k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAAAHHHH!!!
13år höll den iaf. 😅 (Gen4)Edit förtydligande: iPad med svullet batteri så glaset släppt i limningen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skjöt ut den i snön om batteriet får för sig saker
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
GAHHH!
Fick meddelande om att DHL levererat mitt ebay-paket, till och med en liten bild. Men inget paket… Kundtjänst säger att paketet åkt mellan några adresser i UK?! Wtf?
Fick meddelande om att DHL levererat mitt ebay-paket, till och med en liten bild. Men inget paket… Kundtjänst säger att paketet åkt mellan några adresser i UK?! Wtf?
Stod det verkligen att de levererat paketet till just dig då?mexitegel skrev:
De kanske bara menade att de gav upp och levererade det till någon, vem som helst..
Nej, och anar det värsta. Det märkliga är att leveransdatum var satt till 11-17 februari och DHL menade på att vanligtvis så kör PostNord ut deras leveranser här i Sverige. Så med lite tur är det någon förvirrad britt som tagit kort på paketet på någon dhl-terminal i UK.
Men som den sanna pessimist jag är så kommer det här sluta illa… 😂
Men som den sanna pessimist jag är så kommer det här sluta illa… 😂
UppdateringN naikon skrev:
Bauhaus svarade bara "Jo man ska som kund räkna med att kunna köpa det som finns i lager", vilket är ett konstigt resonemang eftersom det inte gick i det här fallet.
De tyckte att man istället ska använda Click & Collect på hemsidan
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 273 inlägg
Hur snabbt efter beställning kan man hämta sin "click and collect" då? Blir ju intressant hur de ska kunna plocka en order utan att köra trucken... Jag hade ju inte kunnat hålla mig från att prova 🤪N naikon skrev:
Precis, Finspång är mest GAAAHHH av allt.[SKPG]Zamora skrev:
Bara varit där en gång, bråttom med ett jobb, slog i båda smalbenen så det svartnade för ögonen. Det var en fredag, på lördagen åkte jag upp till Åre för att åka skidor, men jag blev sittande i stugan hela veckan, pjäxorna slutade precis där blåmärkena var på smalbenen, gick inte ens att gå med pjäxorna utan att det gjorde ont, än mindre åka skidor utför.
Bestämde mig då att aldrig mer åka till Finspång.
De verkar ha sett sig som en metropol en gång i tiden, fanns till och med en serie glödritade trätallrikar med berömda platser i Finspång som såldes dyrt till turister.😆Isakare skrev:
Precis, Finspång är mest GAAAHHH av allt.
Bara varit där en gång, bråttom med ett jobb, slog i båda smalbenen så det svartnade för ögonen. Det var en fredag, på lördagen åkte jag upp till Åre för att åka skidor, men jag blev sittande i stugan hela veckan, pjäxorna slutade precis där blåmärkena var på smalbenen, gick inte ens att gå med pjäxorna utan att det gjorde ont, än mindre åka skidor utför.
Har också varit i Finspång en gång, för en 30+ år sen. Hamnade där oförskyllt, full som en krokodil, efter en ruskigt blöt fest. Uppvaket i Finspång var ungefär lika hemsk som bakfyllan. Det var Ingmar Bergman-ångest innan man kom därifrån. Aldrig mer Finspång.Isakare skrev:
Precis, Finspång är mest GAAAHHH av allt.
Men den brännande frågan kvarstår - är spången fin?Keiller skrev: