1 638 974 läst ·
17 539 svar
1639k läst
17,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Nu börjar det bli en ordlek... Jag tycker att telefoner normalt ska fungera som de flesta förväntar sig att de fungerar och som de alltid har fungerat. Ska denna funktionalitet begränsas bör den begränsningen ske efter ett aktivt beslut av "telefonägaren".Tokslut skrev:
Går det att förstå mig nu?
GAAAHHHHH för företag som använder falska egenskaper på sina produkter. Var på lokala bygghandeln och inhandlade nya ”waterproof” vinterhandskar då de tidigare knappt använda blivit dyngsura, men kanske jag gjort minimala hål så därför de nya av fabrikatet Granberg. Men efter enbart använt de till att flytta på lite material så blev de blöta invändigt på grund av att detaljerna var våta. Vad är då vitsen att märka dessa som ”waterproof” -Förbannade lögn och bedrägeri är vad det är.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 904 inlägg
Tyckte att de sålde "Granberg" på Ullared när jag var där i mellandagarna... Det säger väl en del.. 🙄
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 775 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 775 inlägg
Och likheten är att likväl som jag vill kunna bestämma vem jag ska betala till vill jag kunna bestämma om utländska nummer ska kunna ringa till mig.Alfredo skrev:
Veta och veta, baserat på historiken kan jag dra slutsatser. Sen handlar det förstås om sannolikheter, jag bedömer sannolikheten för att ett samtal från ett utländskt nummer ska vara av intresse för mig är snubblande lika noll, det är helt enkelt (för min del, ur mitt perspektiv) tämligen riskfritt att skippa alla sådana till min privata telefon.
För min arbetstelefon är det annorlunda, och det skiljer sig givetvis för andra också.
Okej, du slipper fundera på saken. 😀Alfredo skrev:
Det är okej, du tycker och tänker säkert saker som någon annan har svårt att förstå varför också. 🙃Alfredo skrev:
Håller med, det borde i så fall vara en tjänst man får välja att aktivera om man skulle vilja det.
Nu släpper jag ämnet.
För att hålla mig till tråden:
Gaaahhh!!
Har hastigt och (o)lustigt blivit av med en kollega, så nu följer en period med extra mycket att göra då arbetsuppgifter och deadlines inte blir färre eller mer generösa bara för att personalgruppen minskat i omfattning.
Gaaaahhhh! för alla oskäliga prishöjningar, nu vid årsskiftet höjde Sörmlandstrafiken busskortet med 27 procent för att ta ett exempel. Det är ju inte precis så att lönerna och pensionerna håller jämna steg med prisökningarna.😥
Sant. Jag räknade ut att om min lön hade följt inflationen de senaste fem åren så borde jag haft 4000 kr mer i månaden… en ganska rejäl reallönesänkning. 😥B Bitterhetsakademin skrev:
GAAAAHHHH!
Var inne och körde i Stockholm inatt. En förstörd stad!
Fartgupp tammefan överallt, enkelriktat, bussfiler och än värre, alla idiotiska cykelbanor.
Så såg det inte ut för säg 15 år sedan.
Men grattis Stockholm, ni får vad ni har röstat på. Tur att man bor i en kranskommun och kan undvika skiten i möjligaste mån.
BTW, jag bröt nog mot 4-5 'tragikregler' i natt i min iver att ta mig fram till Kungsträdgården. Bland annat lekte jag buss.
Då ska ni prova på att köra till Medborgarplatsen en natt när Centralbron är stängd.
GAAAAHHHH var det!
Fartgupp tammefan överallt, enkelriktat, bussfiler och än värre, alla idiotiska cykelbanor.
Men grattis Stockholm, ni får vad ni har röstat på. Tur att man bor i en kranskommun och kan undvika skiten i möjligaste mån.
BTW, jag bröt nog mot 4-5 'tragikregler' i natt i min iver att ta mig fram till Kungsträdgården. Bland annat lekte jag buss.
Då ska ni prova på att köra till Medborgarplatsen en natt när Centralbron är stängd.
GAAAAHHHH var det!
Ännu en anledning att stanna i Skåne😁S Saelen skrev:GAAAAHHHH!
GAAAAHHHH var det!