RoTe
F fribygg skrev:
Det hade åtminstone 5 serie bilarna, med 65profils däck gick de bra och bekvämt året om.
Ja dom har det och min HADE det.

RoTe RoTe skrev:
Ja dom har det och min HADE det.
Å så valde du tydligen hjul som skulle "se bra ut" istället för att ha en däckdimension som tillåter snabba komfortabla transporter året om i vårat svenska klimat?

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
RoTe
F fribygg skrev:
Å så valde du tydligen hjul som skulle "se bra ut" istället för att ha en däckdimension som tillåter snabba komfortabla transporter året om i vårat svenska klimat?
Självklart, däcken kostade lika mycket som 17" så valet var enkelt.

• Wow
kashieda
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Självklart, däcken kostade lika mycket som 17" så valet var enkelt.
Hade du inte fått ett par omgångar lämpliga 15 eller 16 tummare för samma summa och kunnat köra säkert och bekvämt året om?

RoTe
F fribygg skrev:
Hade du inte fått ett par omgångar lämpliga 15 eller 16 tummare för samma summa och kunnat köra säkert och bekvämt året om?
Måste ha min 17" och varför skulle jag vilja åka runt i en FUL bil? Jag köpte den och min andra bil för att dom är snygga, inte för att dom är praktiska. Sluta försök laga något som inte är trasigt.

RoTe RoTe skrev:
Sänkt E60 på 19"...

[bild]
Hoppas dom plogar så det går att köra bilen snart igen.

Häromkring har det också varit si och så med plogningen men nu börjar vägarna åter få full bredd om än lite tvättbräda. Kommer dock fram bra trots 20", sänkt och sport dämpare, uppskattar fyrhjulsdriften. ⛄❄️😎
Polestaren känns ha mer driv på bakhjulen jämfört med förra V90n. 🥳

6st har tydligen setat sedan i Lördags :O

Nio röda bussar fast på en snötäckt väg i en backe, omgivna av snötäckta träd i vinterlandskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Wow
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Elva nu, faktiskt:
Buss står stilla i snöig backe omgiven av snötäckta träd, efter snöoväder som orsakat trafikstopp.

• Wow
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Måste ha min 17" och varför skulle jag vilja åka runt i en FUL bil?
Det är väl nått du borde frågat dig själv INNAN du köpte en E60 kaross?

• Haha
kashieda
  • Laddar…
RoTe
F fribygg skrev:
Det är väl nått du borde frågat dig själv INNAN du köpte en E60 kaross?
Men lägg ner, sluta försök fixa ett problem som inte finns. Jag har själv valt att köpa denna bil, jag har själv valt att montera sänkfjädrar, jag har själv valt att köra på 19" fälgar. Vad är det du inte förstår?? Jävla tramsande hela jävla tiden.

• Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
J
B b8q skrev:
Elva nu, faktiskt:
[bild]
Sverige klarar inte en snöröjning när det kommer mindre mängder snö hur skulle vi klara oss i krig eller större kris?

• Gilla
BjörnEng och 2 till
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Sverige klarar inte en snöröjning när det kommer mindre mängder snö hur skulle vi klara oss i krig eller större kris?
Problemet är väl usla fordon

J
Tokslut Tokslut skrev:
Problemet är väl usla fordon
Jag skulle vilja säga att snöröjningen är mycket sämre nu än förr, man röjer inte alls lika ofta och i förebyggande syfte utan väntar gärna in att det ska sluta snöa..
Detta är inte det enda som blivit sämre med våra vägar utan allt som har med vägunderhåll har förfallit totalt och är något vi måste prioritera..

• Gilla
tergo och 3 till
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Jag skulle vilja säga att snöröjningen är mycket sämre nu än förr, man röjer inte alls lika ofta och i förebyggande syfte utan väntar gärna in att det ska sluta snöa..
Detta är inte det enda som blivit sämre med våra vägar utan allt som har med vägunderhåll har förfallit totalt och är något vi måste prioritera..
Löses med bättre fordon ;)

RoTe RoTe skrev:
Jävla tramsande hela jävla tiden.
Ja, inget tramsande i gaahhh!!!-tråden. Det är sen gammalt.

• Älska
  • Gilla
  • Haha
Workingclasshero och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.