1 655 543 läst ·
17 716 svar
1656k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Mats-S
Byggveteran
· Sollentuna
· 3 609 inlägg
Mats-S
Byggveteran
- Sollentuna
- 3 609 inlägg
GAAAAHHHH!!!W whak skrev:
Katastrof!!!
Totalt oöverskådligt nu, tidigare hade man alla sparade sökningar på en sida, enkelt att se och ta fram enskilda annonser då.
Efter uppdateringen, en jävla massa klickande för att överhuvudtaget kunna se något.
Vad är det för jävla skitkonsultfirma som står för den här "förbättringen" som man kallar det ???
Borde förpassas till Omjakjon i Sibirien utan mössa, då är man nog inte så kaxig nån längre stund.galento skrev:
Ja detta är nog ett jätte GAAAHHHHH!!!!. Såg detta i Aftonbladet och
satan vilka svin det finns. Varför slösa skattepengar på en sådan som
borde avrättas. Det vore synd att förpesta nån kyrkogård med liket utan
man kunde slänga skithögen i skogen så vargen fick nåt att tugga på.
[länk]
Hårda ord kanske men mycket hårdare tag mot såna personer vore
önskvärt , vi har nog med kriminella ändå utan att vi behöver importera
fler 🤬🤬🤬🤬
(Värdens kallaste by)
Haha nu är fan måttet rågat när det gäller Blocket! Vet inte hur många år jag tjatade på dom att tillåta fler än 20 bevakningar, men nej se det var inte aktuellt. Tjatade även flera år att införa en filtrering för antalet hästkrafter och det gjorde dom faktiskt efter flera års påtalning och tjatande om det i deras kundundersökningar. Jag använder blocket enbart som bevakning av objekt jag kan tänkas köpa om rätt "deal" dyker upp, jag går nästan aldrig in och spontansöker på något.
Mats-S
Byggveteran
· Sollentuna
· 3 609 inlägg
Mats-S
Byggveteran
- Sollentuna
- 3 609 inlägg
Samma här, kollar typ endast på mina bevakningar, men dom har nu efter den s.k. "förbättringen" blivit totalt oöverskådliga, bara massa klick hit och dit istället för som tidigare allt på samma sida.RoTe skrev:
GAAAAAAAH för att jag tvingas betala för denna smörja, hör hur dåligt reportern talar svenska: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/emma-bytte-bana-fran-astronom-till-lastbilschauffor
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 625 inlägg
GAAAAHHHH!!! för s.k. kundtjänster.
Jag ringer till några olika telecom-operatörer för min gamla mammas räkning för att kolla vad dom kan erbjuda för tjänster. Detta p.g.a. att deras webbsidor är totalt värdelösa och inte har den informationen.
Trots att man i menysystemen väljer att man inte är kund kräver dom att man ska identifiera sig med bank-id. För allmänna frågor om deras tjänster! Vad är det för jävla idioti. Och sen när man sent omsider kommer fram och förklarar ärendet så frågar dom efter MITT personnummer. Sen när jag ifrågasätter varför dom måste ha ett personnummer för att upplysa om vilka tjänster dom erbjuder så säger stolpskottet att det är lag.
Fan, jag som har jobbat med kundtjänst, försäljning etc. häpnar över idiotin.
Jag ringer till några olika telecom-operatörer för min gamla mammas räkning för att kolla vad dom kan erbjuda för tjänster. Detta p.g.a. att deras webbsidor är totalt värdelösa och inte har den informationen.
Trots att man i menysystemen väljer att man inte är kund kräver dom att man ska identifiera sig med bank-id. För allmänna frågor om deras tjänster! Vad är det för jävla idioti. Och sen när man sent omsider kommer fram och förklarar ärendet så frågar dom efter MITT personnummer. Sen när jag ifrågasätter varför dom måste ha ett personnummer för att upplysa om vilka tjänster dom erbjuder så säger stolpskottet att det är lag.
Det blir bättre med AI ska du se...B Bästerortarn skrev:GAAAAHHHH!!! för s.k. kundtjänster.
GAAAH för klarna och deras resa mot världsherravälde.
Köpte en produkt, betalade via swish (i Klarnas portal)
Produkten trasig och efter reparationsförsök hos leverantören ska jag få pengarna tillbaka.
Blir hänvisad till Klarna.
Det går inte att logga in på webben utan man blir direkt kastas till app-butiken. Från en telefon då givetvis.
Jaja, jag laddar väl ner den förbannade appen.
Loggar in med BankID, försöker genomföra återbetalningen.
Blir ombedd att lägga till ett betalkort alternativt skaffa "Klarna konto, saldo och visakort"
Går ej att lägga till det förbannade kortet "något gick fel, lägg till alternativa betalningsmetoder".
Nu kontaktar jag kundtjänst, och efter att ha dividerat med en AI kommer jag fram till en medarbetare som uppenbart översätter mig via google translate.
"Efter vår policyförändring kan man inte få återbetalning via swish eller kort"
"Du behöver fylla i en blankett, handläggningstiden är 14 dagar"
"Eller så skaffar du Klarna konto, saldo och kort"
VAD ÄR DET FÖR IDIOTI
Efter påtryckningar visar det sig finnas en digital blankett där man får ange bankuppgifter.
"Handläggningstiden försvinner om du genomför återbetalning via Klarna konto"
Nu får det vara nog
Köpte en produkt, betalade via swish (i Klarnas portal)
Produkten trasig och efter reparationsförsök hos leverantören ska jag få pengarna tillbaka.
Blir hänvisad till Klarna.
Det går inte att logga in på webben utan man blir direkt kastas till app-butiken. Från en telefon då givetvis.
Jaja, jag laddar väl ner den förbannade appen.
Loggar in med BankID, försöker genomföra återbetalningen.
Blir ombedd att lägga till ett betalkort alternativt skaffa "Klarna konto, saldo och visakort"
Går ej att lägga till det förbannade kortet "något gick fel, lägg till alternativa betalningsmetoder".
Nu kontaktar jag kundtjänst, och efter att ha dividerat med en AI kommer jag fram till en medarbetare som uppenbart översätter mig via google translate.
"Efter vår policyförändring kan man inte få återbetalning via swish eller kort"
"Du behöver fylla i en blankett, handläggningstiden är 14 dagar"
"Eller så skaffar du Klarna konto, saldo och kort"
VAD ÄR DET FÖR IDIOTI
Efter påtryckningar visar det sig finnas en digital blankett där man får ange bankuppgifter.
"Handläggningstiden försvinner om du genomför återbetalning via Klarna konto"
Nu får det vara nog
Hobbyelektriker
· E
· 15 365 inlägg
Uppsala-Upplandsdialekt. De säger "i bak" också.