byggefar byggefar skrev:
Hej!

Jag har byggt en friggebod på markskruv. När allt väl kom på plats insåg jag att den totala höjden från mark till nock tyvärr överstiger 3 meter något.

Jag försöker nu lista ut vad som är rimligast att göra för att komma inom reglerna.

Är det någon som varit i en liknande situation? Hur löste ni det i praktiken?
Tar gärna emot tips på vad som brukar vara enklast att åtgärda i efterhand.

Tack på förhand.
Hur långt till tomtgränsen? Det är kanske ett atörre problem än 4 (4,5) meters höjd.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.