Dheri Dheri skrev:
Om du långtrycker på aviseringen får du fram telefonens aviseringsinställningar och kan välja att stänga av.
Jo, men då stängs alla aviseringar av. Jag önskade och hade hoppats på att man i appen kunde slå av aviseringar.

Även om det verkar vara en konstig prioritering, så kan det finnas skäl till att andra appar ska ha aviseringar påslaget medan BH ska vara avslaget. ;)

Du kan via app-inställningarna på mobilen stänga av notiser från enskilda appar.

• Gilla
HasseTeknik
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Du kan via app-inställningarna på mobilen stänga av notiser från enskilda appar.
Tack !!!
Visste att det nog fanns någonstans eftersom det fungerade med den "gamla" appen.

hsd
Det funkar om man långtrycker på aviseringen, stäng av ljudet där så är det bara för byggahusappen
Jag fick spader på dessa ljudaviseringar första dan -mobilen bara tjöta hela tiden

HasseTeknik HasseTeknik skrev:
Hur stänger man av aviseringarna i mobilen ? Går ju bra att avaktivera e-mail under "Bevakar", men det eviga plingandet i telefonen (Android 6.0.1) irriterar. Har letat och letat, men hittar inte :(
Gamla appen borttagen och ny installerad 1 december.
Har inte samma problem med min "platta" (Android 6.0.1) !!!
Vi kommer försöka ta bort ljudet i notiserna i mobilen eftersom vi tror att det stör mer än det tillför. I väntan på detta är fixat så kan du i android göra som Dheri och hsd säger dvs hålla nere fingret länge på en notis som dyker upp i din android för att komma in i mobilens notisinställningar för denna app och där välja bort ljudet.

Jag upplever ljudet som särskilt irriterande mellan kl 22-07.

• Gilla
HasseTeknik
  • Laddar…
Jag kommer till Ugglarpsvägen både i gamla och nya appen. Däremot kan jag inte använda bakåtknappen på telefonen för att stänga maps. Då backar jag inte i fönstret som syns utan i det bakom (går ur tråden)

@Dheri, denna bugg är fixad och kommer med i nästa version.

• Gilla
Dheri
  • Laddar…
Jag installerade just uppdateringen, vilket lyft.
Nu får jag ta och fundera på hur jag ska lyckas få er tycka att även krysset ska vara i nederkant :)

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Nu finns den nya appen (version 3.1) tillgänglig i Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.byggahusapp och inom någon dag kommer den finnas tillgänglig i App Store.

I den nya appen har vi:
- flyttat ner menyn för snabb åtkomst till senaste och bevakningar från alla sidor.
- fixat så att länkar från Google och bevakningsmail automatiskt öppnar appen istället för webbläsaren.
- I android så funkar nu även tillbakaknappen när man visar bilder, på externa sidor och i menyn.
- Och i iPad så har vi fixat så att statusbaren och appinnehållet inte hamnar på varandra.
- Vi har också fixat så att notiserna ska börja funka i iOS samt bytt ut ljudet till ett tystare och snällare ljud som inte stör lika mycket som standardljudet.

• Gilla
Erik_SL och 7 till
  • Laddar…
Mycket bättre nu framförallt snabbare.
Nu saknas bara krysset nere som sagt..... ;)

• Gilla
Noseone och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Även att mina notiser hoppat igång, den första kom igår, kanske ramlade ut en uppdatering då?

Nu har Apple godkänt den nya iOS appen, på rekordsnabba dygnet (snabbt för att vara App Store). Än så länge har inte alla uppgifter om nyheterna i appen hunnit uppdaterats i App Store men den nya appen går att uppdatera via den här länken: https://itunes.apple.com/se/app/byggahus-se/id498014028?mt=8

Hoppas ni gillar förbättringarna.

• Gilla
Johan Gunverth
  • Laddar…
Åsa Lund
Tack för att stjärnan kom tillbaka!
MEN
Var hittar jag Obesvarat numera?
Kör Samsung S7

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Bra jobbat med senaste uppdateringen!
Har bara pillat runt nån sekund men det känns redan mer "hemma" (y)

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.