404 640 läst ·
5 496 svar
405k läst
5,5k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Jo, men då stängs alla aviseringar av. Jag önskade och hade hoppats på att man i appen kunde slå av aviseringar.Dheri skrev:
Även om det verkar vara en konstig prioritering, så kan det finnas skäl till att andra appar ska ha aviseringar påslaget medan BH ska vara avslaget.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 173 inlägg
Du kan via app-inställningarna på mobilen stänga av notiser från enskilda appar.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 817 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 817 inlägg
Det funkar om man långtrycker på aviseringen, stäng av ljudet där så är det bara för byggahusappen
Jag fick spader på dessa ljudaviseringar första dan -mobilen bara tjöta hela tiden
Jag fick spader på dessa ljudaviseringar första dan -mobilen bara tjöta hela tiden
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Vi kommer försöka ta bort ljudet i notiserna i mobilen eftersom vi tror att det stör mer än det tillför. I väntan på detta är fixat så kan du i android göra som Dheri och hsd säger dvs hålla nere fingret länge på en notis som dyker upp i din android för att komma in i mobilens notisinställningar för denna app och där välja bort ljudet.HasseTeknik skrev:
Hur stänger man av aviseringarna i mobilen ? Går ju bra att avaktivera e-mail under "Bevakar", men det eviga plingandet i telefonen (Android 6.0.1) irriterar. Har letat och letat, men hittar inte
Gamla appen borttagen och ny installerad 1 december.
Har inte samma problem med min "platta" (Android 6.0.1) !!!
Jag upplever ljudet som särskilt irriterande mellan kl 22-07.
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Vi lyckas inte reproducera felet. Någon annan som inte kommer till kartbilden när de klickar på https://www.google.se/maps/@55.4859618,13.277071,655m/data=!3m1!1e3?hl=sv i appen?hsd skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Nu finns den nya appen (version 3.1) tillgänglig i Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.byggahusapp och inom någon dag kommer den finnas tillgänglig i App Store.
I den nya appen har vi:
- flyttat ner menyn för snabb åtkomst till senaste och bevakningar från alla sidor.
- fixat så att länkar från Google och bevakningsmail automatiskt öppnar appen istället för webbläsaren.
- I android så funkar nu även tillbakaknappen när man visar bilder, på externa sidor och i menyn.
- Och i iPad så har vi fixat så att statusbaren och appinnehållet inte hamnar på varandra.
- Vi har också fixat så att notiserna ska börja funka i iOS samt bytt ut ljudet till ett tystare och snällare ljud som inte stör lika mycket som standardljudet.
I den nya appen har vi:
- flyttat ner menyn för snabb åtkomst till senaste och bevakningar från alla sidor.
- fixat så att länkar från Google och bevakningsmail automatiskt öppnar appen istället för webbläsaren.
- I android så funkar nu även tillbakaknappen när man visar bilder, på externa sidor och i menyn.
- Och i iPad så har vi fixat så att statusbaren och appinnehållet inte hamnar på varandra.
- Vi har också fixat så att notiserna ska börja funka i iOS samt bytt ut ljudet till ett tystare och snällare ljud som inte stör lika mycket som standardljudet.
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Nu har Apple godkänt den nya iOS appen, på rekordsnabba dygnet (snabbt för att vara App Store). Än så länge har inte alla uppgifter om nyheterna i appen hunnit uppdaterats i App Store men den nya appen går att uppdatera via den här länken: https://itunes.apple.com/se/app/byggahus-se/id498014028?mt=8
Hoppas ni gillar förbättringarna.
Hoppas ni gillar förbättringarna.