420 397 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag vill bara berätta att vi har gjort en hel del justeringar i appen, både utseendemässigt och buggfixar, och kommer att försöka ladda upp nya appar under måndagen när vi känner oss mer klara.
Så här ser den kommande appen ut:
Så här ser den kommande appen ut:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 154 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 154 inlägg
Hehe, jag försökte hittar bilden som det hände sist på men inte kommer jag ihåg var det var, återkommer mnästa gång detta skerPer Eskilsson skrev:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 154 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 154 inlägg
I trött på bilar som slutar i deras trädgård finns en googlemapslänk på inlägg 19
Den länken funkar i gamla appen men i nya så går den bara till maps
Ps hoppas Ni inte känner det som att vi bara klankar, Ni gör faktiskt ett bra jobb
ds
Den länken funkar i gamla appen men i nya så går den bara till maps
Ps hoppas Ni inte känner det som att vi bara klankar, Ni gör faktiskt ett bra jobb
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu förstår jag vad du menar. När du klickar på google maps-länken i det här inlägget:hsd skrev:
Trött på bilar som slutar i deras trädgård https://www.byggahus.se/forum/threa...-i-deras-traedgard.307040/page-2#post-2853461
så öppnas google maps upp i vår ”externa browser” och när du då klickar på ”...”-knappen längst nere i högra hörnet så låser sig allt - tills det att du stänger ”external” genom att klicka uppe i vänstra hörnet.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 154 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 154 inlägg
Yepp men dessutom får jag i gamla appen fram hela länken dvs den aktuella kartbilden men o nya appen stannar det på maps startsidaPer Eskilsson skrev:
Nu förstår jag vad du menar. När du klickar på google maps-länken i det här inlägget:
Trött på bilar som slutar i deras trädgård [länk]
så öppnas google maps upp i vår ”externa browser” och när du då klickar på ”...”-knappen längst nere i högra hörnet så låser sig allt - tills det att du stänger ”external” genom att klicka uppe i vänstra hörnet.
(Android 7)
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vi släppte en ny iOS-app i onsdags kväll. Tanken är att den gamla appen ska bytas ut automatiskt. Men det kan ta tid (dagar) innan detta sker. Om du inte aktivt klickat på uppdatera i app store så funkar denna automatiska hämtning nu. Kommer du ihåg hur du gjorde? Eller klickade du på "Uppdatera" i Safari när du var på mobilsajten?
Redigerat:
Jag tror att min mobil hämtar automatiskt när jag är ansluten till wi-fi. Sen kan bytet kanske skett tidigare men jag inte varit inne och noterat det.Per Eskilsson skrev:
Vi släppte en ny iOS-app i onsdags. Tanken är att den gamla appen ska bytas ut automatiskt. Men det kan ta tid (dagar) innan detta sker. Om du inte aktivt klickat på uppdatera i app store så funkar denna automatiska hämtning nu. Kommer du ihåg hur du gjorde? Eller klickade du på "Uppdatera" i Safari när du var på mobilsajten?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Bra, det betyder att den automatiska hämtningen fungerar. Jag var orolig för att den inte fungerade. Själv var jag otålig och orkade inte vänta på mina enheter.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Hur stänger man av aviseringarna i mobilen ? Går ju bra att avaktivera e-mail under "Bevakar", men det eviga plingandet i telefonen (Android 6.0.1) irriterar. Har letat och letat, men hittar inte 
Gamla appen borttagen och ny installerad 1 december.
Har inte samma problem med min "platta" (Android 6.0.1) !!!
Gamla appen borttagen och ny installerad 1 december.
Har inte samma problem med min "platta" (Android 6.0.1) !!!

