420 382 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Jag kör lite blandat just nuPer Eskilsson skrev:
Men notiser fungerar inte för mig heller .)
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Bra, då är vi fler som det inte funkar för. Det funkar inte heller för Marlen.
Just notiserna och snabbheten att komma till senaste, bevakningar fram och tillbaka är det som tilltalar mig mest med appen. Att man kan stänga trådar är också nice men det är för mig inte det som är allra viktigast, men många andra verkar tycka det är superbra.
Just notiserna och snabbheten att komma till senaste, bevakningar fram och tillbaka är det som tilltalar mig mest med appen. Att man kan stänga trådar är också nice men det är för mig inte det som är allra viktigast, men många andra verkar tycka det är superbra.
Redigerat:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Instämmer med att det känns snabbt!Per Eskilsson skrev:
Bra, då är vi fler som det inte funkar för. Det funkar inte heller för Marlen.
Just notiserna och snabbheten är komma till senaste, bevakningar fram och tillbaka är det som tilltalar mig mest med appen. Att man kan stänga trådar är också nice men det är för mig inte det som är allra viktigast, men många andra verkar tycka det är superbra.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Blir det så för alla externa länkar?
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 154 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 154 inlägg
Jag har ett litet probem, då jag klickar på bilderna,(oftast av misstag) får jag upp bilden men forumet hänger sig ( ofta men inte alltid) där (på bilden) så jag måste avsluta appen och gå in på nytt
Det hände inte på gamla appen
Det hände inte på gamla appen
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
”Hänger sig”? Funkar det när du trycker på krysset uppe i vänstra hörnet? Är det inte bara din fysiska tillbakaknapp som inte funkar?hsd skrev:
Eller är det någon särskild bild där det inte funkar? Vi vill försöka reproducera felet.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 844 inlägg
Androidappen tycker jag fungerar bra efter några dagars inlärning.


