Vi får kolla på det.

@cnils notiserna i iphone verkar inte funka, i alla fall inte för mig.
 
Redigerat:
richardtenggren
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vi får kolla på det.

@cnils notiserna i iphone verkar inte funka, i alla fall inte för mig.
Jag kör ju också iOS, men har alltid föredragit att köra via safari, men ska ge appen en chans! ;)
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
men ska ge appen en chans!
Då kanske du ska vänta i några dagar till tills att vi fixat buggarna med notiser och tills det att vi flyttat ner navigeringen. Du ska naturligtvis ladda ner appen redan nu men ge inte upp förrän du testat "förbättringarna".
 
richardtenggren
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Då kanske du ska vänta i några dagar till tills att vi fixat buggarna med notiser och tills det att vi flyttat ner navigeringen. Du ska naturligtvis ladda ner appen redan nu men ge inte upp förrän du testat "förbättringarna".
Jag kör lite blandat just nu :)
Men notiser fungerar inte för mig heller .)
 
Bra, då är vi fler som det inte funkar för. Det funkar inte heller för Marlen.

Just notiserna och snabbheten att komma till senaste, bevakningar fram och tillbaka är det som tilltalar mig mest med appen. Att man kan stänga trådar är också nice men det är för mig inte det som är allra viktigast, men många andra verkar tycka det är superbra.
 
Redigerat:
richardtenggren
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Bra, då är vi fler som det inte funkar för. Det funkar inte heller för Marlen.

Just notiserna och snabbheten är komma till senaste, bevakningar fram och tillbaka är det som tilltalar mig mest med appen. Att man kan stänga trådar är också nice men det är för mig inte det som är allra viktigast, men många andra verkar tycka det är superbra.
Instämmer med att det känns snabbt! :)
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Kraschat nån gång för mig varav 2ggr senaste dygnet.
Bifogade logg.
 
Skärmdump av en mobiltelefon med en tom vit ruta och användargränssnittselement, indikerar ett tekniskt problem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Externa länkar och bifogade filer fungerar inte för mig. Blir bara en tom vit ruta. Android 5.1.1
 
Blir det så för alla externa länkar?
 
I iPad hamnar den övre menyraden ”bakom” paddans inbyggda ikoner för batteristyrka, nätverksstyrka mm. Ser grötigt ut.
 
hsd
Jag har ett litet probem, då jag klickar på bilderna,(oftast av misstag) får jag upp bilden men forumet hänger sig ( ofta men inte alltid) där (på bilden) så jag måste avsluta appen och gå in på nytt
Det hände inte på gamla appen
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Blir det så för alla externa länkar?
Ja alla länkar och länkar till bilagor tex pdf.
 
B b8q skrev:
I iPad hamnar den övre menyraden ”bakom” paddans inbyggda ikoner för batteristyrka, nätverksstyrka mm. Ser grötigt ut.
Nu förstår jag hur du menar. I iPaden ser det ut så här när paddan ligger ner.

iPad som visar ett diskussionsforum med en karta överlägsen texten "Hantverkare hotade med maffia".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vi hade missat att det var så i ipaden, i iphonen syns inte denna information. Vi får fixa.
 
hsd hsd skrev:
Jag har ett litet probem, då jag klickar på bilderna,(oftast av misstag) får jag upp bilden men forumet hänger sig ( ofta men inte alltid) där (på bilden) så jag måste avsluta appen och gå in på nytt
Det hände inte på gamla appen
”Hänger sig”? Funkar det när du trycker på krysset uppe i vänstra hörnet? Är det inte bara din fysiska tillbakaknapp som inte funkar?

Eller är det någon särskild bild där det inte funkar? Vi vill försöka reproducera felet.
 
Androidappen tycker jag fungerar bra efter några dagars inlärning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.