420 456 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Den är ju jättebra ... någon gång då och då ...13th Marine skrev:
Sist jag körde i BB-code-editorn så var det för att jag ville göra en striketrough, så jag fetmarkerade (eller italic eller underline) det jag ville ha som strikethrough, sen slå på BB-code-läge, byta taggarna / b mot / s, för att få till det.
Sen är det ju såklart irriterande nästan gång jag ska skriva något, för då är editorn kvar i detta läge, och inget fungerar som man vill, och det tar en tid innan man kommer på varför (ungefär som det var för Snigla).
Jag har som regel att, innan jag klickar på "skicka", byta tillbaka till "standardeditorn" efter att ha kört i BB-läge (heter det så? Det är en variant av html, ser det ut som. Båda kanske omfattas av SGML? /ej markup expert).
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 697 inlägg
En undran, som väcktes igår när jag öppnat en ny tråd.
Vad hände med notifikationerna för inlägg i tråden? 😳🤔
Jag såg EN notifikation .. men när jag gick in i tråden hade ett par till skrivit i tråden (efter den som jag ”sett”) - utan att ha hamnat på notifikationslistan?
- - -
- - -
Som synes.. så fick jag andra notifikationer.. från andra trådar ”under den tiden” .. men inte de två nya ”svaren” i min tråd? 😳
(bifogade bild där klockslagen på svaren syntes.. samt översikt tid på notislistan)
Lite nyfiken på varför de ”försvunnit” från listan (eller ja, aldrig funnits) - det får mig att undra om jag missat något annat!
Nån tanke? Förklaring? 🤔
Vad hände med notifikationerna för inlägg i tråden? 😳🤔
Jag såg EN notifikation .. men när jag gick in i tråden hade ett par till skrivit i tråden (efter den som jag ”sett”) - utan att ha hamnat på notifikationslistan?
- - -
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
- - -
Som synes.. så fick jag andra notifikationer.. från andra trådar ”under den tiden” .. men inte de två nya ”svaren” i min tråd? 😳
(bifogade bild där klockslagen på svaren syntes.. samt översikt tid på notislistan)
Lite nyfiken på varför de ”försvunnit” från listan (eller ja, aldrig funnits) - det får mig att undra om jag missat något annat!
Nån tanke? Förklaring? 🤔
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Ah ok.. låter väl inte orimligt - men känns som det inte varit så förut?Nötegårdsgubben skrev:
🤔
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Vet inte. Jag följer bara ändrade trådar genom bevakningar. Notiser har jag bara för personlig apostrofering.
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Kolla vad du har för meddelandefrekvens på de berörda trådarna. Du kan ha olika frekvens för olika trådar. Vilken frekvens du har ser du hur klockorna ser ut.Snigla skrev:
En undran, som väcktes igår när jag öppnat en ny tråd.
Vad hände med notifikationerna för inlägg i tråden? 😳🤔
Jag såg EN notifikation .. men när jag gick in i tråden hade ett par till skrivit i tråden (efter den som jag ”sett”) - utan att ha hamnat på notifikationslistan?
- - -
[bild]
[bild]
- - -
Som synes.. så fick jag andra notifikationer.. från andra trådar ”under den tiden” .. men inte de två nya ”svaren” i min tråd? 😳
(bifogade bild där klockslagen på svaren syntes.. samt översikt tid på notislistan)
Lite nyfiken på varför de ”försvunnit” från listan (eller ja, aldrig funnits) - det får mig att undra om jag missat något annat!
Nån tanke? Förklaring? 🤔
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Om du klickar på klockan så kan du byta frekvens.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har aldrig aktivt valt något på den, så jag antar alla står på samma? (man får det som är rekommenderat kanske? som standard?).Per Eskilsson skrev:
Det är dock första gången jag märkte det, alltså att jag inte fick notis om alla som postat ett svar.
Har heller inte tänkt på om "de andra gångerna".. när jag faktiskt sett alla svaren.. att de kanske hade citerat/replyat mitt inlägg.. och därför hamnat på mina notiser? 🤔

