420 568 läst ·
5 720 svar
421k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Det där har jag också lagt märke till. Det verkar bero på att hela listan inte uppdateras men däremot enstaka ämnen om du går in i ett ämne och sedan backar tillbaka till listan. Lite störigt att listan inte uppdateras av vanlig ”Refresh” utan man måste klicka på Senaste eller listans egen uppdateringsikon.useless skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Var inne på tråden "Elförbrukning - jämför med andra" och hittar två "fel".
- När man klickar på "alla filter" så kommer en lista upp till höger, men den fortsätter nedanför skärmens yta utan att man kan skrolla ner i den. Den enda skrollningslisten är den som gäller för sidan. Se skärmbild nedan. (Windows 11 & Chrome)
- Jag saknar möjligheten att klicka på alla dessa olika filterfunktioner så att de tas bort ur sökresultatet. Som det är nu kan man bara lägga till specifika filter men jag vill kunna ta bort störande saker. T ex vill man kanske kunna filtrera bort alla med elbilsladdning, eller solceller, eller värmepump eller... osv beroende på vad man vill jämföra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Jag tycker att det sen en tid (veckor, någon månad?) har blivit svårare att ge andra reaktioner i Iphoneappen än tumme upp.
Sällan lyckas jag få ”reaktionsmenyn” att fästa på första försöket, utan jag brukar behöva klicka minst två gånger.
Det kan förstås vara jag som blivit kass på kort tid eller Apple som ändrat något, men jag upplever iaf. en markant skillnad mot tidigare.
Sällan lyckas jag få ”reaktionsmenyn” att fästa på första försöket, utan jag brukar behöva klicka minst två gånger.
Det kan förstås vara jag som blivit kass på kort tid eller Apple som ändrat något, men jag upplever iaf. en markant skillnad mot tidigare.
Håller helt med, funderade senast i morse på att skriva ett inlägg här om det. Men så har jag nyss bytt telefon, ser sämre och klumpigare fingrar så jag funderade på det bara var jag 😂.
Fast jag kör inte appen - bara från webben - om det spelar roll.
Fast jag kör inte appen - bara från webben - om det spelar roll.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 698 inlägg
Just nu står det:Mikael_L skrev:
När man precis har editerat sitt inlägg så står det så här (under första minuten antar jag)
"Redigerat: In a minute"
Är det av någon speciell anledning som ni inte kunde välja endast svenska eller endast engelska?
Men det är inget som behöver rättas till, jag insåg plötsligt bara att det var ju lite lustigt ..
Istället 🙃
Det är en fantastisk ny funktion som betyder att faktagranskningsprogrammet har hittat ett fel som kommer att rättas till automatiskt om en liten stund om inte originalpostaren själv gör det.13th Marine skrev:
I framtiden kommer inga inlägg blanda ihop kW och kWh eller mbit och Mbit.
Det är daniel 109 som byggt den nya funktionen på sin fritid.
Administrator
· Skåne
· 6 813 inlägg
Jag har ingen bra förklaring till varför detta dyker upp. Jag har inte själv lyckats reproducera felet. @cnils har översatt och jag har för mig att han sa att det typ aldrig ska kunna inträffa men att det kan inträffa, kommer inte ihåg exakt under vilka förutsättningar.Mikael_L skrev:
När man precis har editerat sitt inlägg så står det så här (under första minuten antar jag)
"Redigerat: In a minute"
Är det av någon speciell anledning som ni inte kunde välja endast svenska eller endast engelska?
Men det är inget som behöver rättas till, jag insåg plötsligt bara att det var ju lite lustigt ..
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 698 inlägg
Jag undrar varför det över huvud taget står "in a minute" eller "Om en liten stund" 🤔Per Eskilsson skrev:
Edit: Test
Redigerat:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 698 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 698 inlägg
Okej, nu funkade det som det skulle bara för det.
Jo, men det finns kanske något kort tidsspann när forumprogramvaran ska uppdatera statusen och generera HTML-sidan med det uppdaterade inlägget då det av någon anledning blir den föregående statusen som visas? Trådar som synkas dåligt med databasuppdateringar eller nåt?13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 698 inlägg
Vad menar du med förgående status?useless skrev:
Med förbehållet med att jag inte kan nämnvärt mycket om webbutveckling så känns det spontant mer som att någon klocka inte synkar, och att inlägget får en tidsstämpel som ligger före klockan systemet tror är "nu":
Jag ser det förresten både i notislistan och i själva trådarna från och till.