420 379 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Jag tror du får utveckla lite vad du menar om jag ska förstå. Jag tycker man kan citera på alla för mig tänkbara sätt så det är något någon av oss missar. Gäller även önskemålet om "att lägga in emojis direkt". Sen är det väl i och för sig inte viktigt om jag förstår bara de ansvariga fattar...pacman42 skrev:
Bägge sakerna fungerar nu igen. Det går iofs fortfarade inte att manuellt skriva <quote> text </quote>, men det kan jag leva med.Alfredo skrev:
Det verkar ha varit ett temporärt problem som gjorde att menyerna för dessa saknades (jag gissar att jag saknade meny "ladda upp bild/video" också, men jag behövde inte den). Jag hade problemet på både mobilen och datorn.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Kan det inte vara så enkelt att du råkat klicka på A-knappen nere i formulärets vänstra hörn och på sätt råkat dölja formateringsknapparna?pacman42 skrev:
Eller att du har råkat klicka på [ ]-knappen och aktiverat BB-kodläge?
Om du klickar på den vertikala …-knappen så finns det en knapp som ser ut så här ” som skapar en citatmarkering.
Nej, det var ett temporärt renderingproblem som gjorde att den undre menyn inte fanns och att jag därmed inte kom åt något. Jag trodde då att funktionen försvunnit. Efter omstart av Chrome på datorn så fungerade det igen. Startade om Chrome på telefonen också och då fungerade det där också. Så någon glitch som triggas av något, fullt normalt i denna elektroniska tidsålder helt enkelt...Per Eskilsson skrev:
Kan det inte vara så enkelt att du råkat klicka på A-knappen nere i formulärets vänstra hörn och på sätt råkat dölja formateringsknapparna?
Eller att du har råkat klicka på [ ]-knappen och aktiverat BB-kodläge?
Om du klickar på den vertikala …-knappen så finns det en knapp som ser ut så här ” som skapar en citatmarkering.
Edit: och sedan var jag bara korkad som använde <> istället för [] så jag bekräftade felet genom att göra fel själv...
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Säg till om det inträffar igen så får vi titta närmare på det.
Det är tyvärr den nya tidens fel- och varningsmeddelanden. De flesta är av typen "Nånting har gått fel" och "Varning. Det här är farligt".Unikt namn skrev:
Tror programmerarna av system som beter sig så att användarna blir extra rädda om de får en förklaring?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
Skulle det vara möjligt att forumet omvandlar Googles share-länkar till den faktiska sidan som det länkas till?
Har sett dem allt mer och jag vill gärna veta vad jag klickar på, vilket denna obfuscering försvårar.
Har sett dem allt mer och jag vill gärna veta vad jag klickar på, vilket denna obfuscering försvårar.
Håller med. Det är rätt jobbigt att manuellt editera dem både när man följer dem och när man själv lägger upp dem (vilket sker av misstag ibland).13th Marine skrev:
Forumägarna vill ju veta hur många click-through de får på utskicken och vilka som är intresserade av de olika ämnena.13th Marine skrev:
Till det används funktioner som tillhandahålls av Google.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
När man precis har editerat sitt inlägg så står det så här (under första minuten antar jag)
"Redigerat: In a minute"
Är det av någon speciell anledning som ni inte kunde välja endast svenska eller endast engelska?
Men det är inget som behöver rättas till, jag insåg plötsligt bara att det var ju lite lustigt ..
"Redigerat: In a minute"
Är det av någon speciell anledning som ni inte kunde välja endast svenska eller endast engelska?
Men det är inget som behöver rättas till, jag insåg plötsligt bara att det var ju lite lustigt ..
Redigerat av moderator:


