402 612 läst ·
5 437 svar
403k läst
5,4k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Jag håller med om att det är frustrerande. Vi får undersöka om det gå att lösa.RoTe skrev:
Så länge kan du göra som Alfredo säger dvs klicka på "Sök igen" längst ner till höger och "sökordet" till höger om "Sökresultat för:":
Men vi borde utforma länken där nere till en stor knapp så att man ser den och vi borde ändra utseendet på det gråa sökordet där uppe, kanske lägga till en förklaring där det står "Klicka på sökordet för att söka igen".
En annan grej som är mindre bra är att sökordet töms när man byter flik från Allt till Inlägg och vice versa, sökordet och eventuella valda parametrar borde finnas kvar. Skriv upp detta @cnils.
Administrator
· Skåne
· 6 692 inlägg
Tack för det svaret. Det gjorde att jag upptäckte att vi dolt Sök igen i mobilen, så ska det naturligtvis inte vara. Måste vara en miss, vi får fixa.Nötegårdsgubben skrev:
Jag har ingen aning om vad "sök igen" är och det är heller inget jag använder, sök alltså. Jag läser "senaste" och vil backa tillbaka för att hamna ungefär rätt på sidan där jag var och läste, alltså inte högst upp om jag var längst ner.
Startsidan eller Meny -> Forum -> Forumsök -> "gör en sökning" -> ...RoTe skrev:
Funktionen finns i mobilen både via webbläsare (Chrome) och via appen, klickar på söktexten längst upp, se videon,Per Eskilsson skrev:
I videon klickar jag på "Danfoss" för att komma tillbaka till sökrutan.
Det är nog ingen som har fallerat i kommunikationen, och intentionen hos avsändaren spelar ingen roll för mottagarens tolkning och därför tämligen ointressant.tveksamt skrev:
Jag tycker att avsändarens intention är högst relevant för vad denne försöker kommunicera, men låt oss vara överens om att inte vara överens och sluta där för att inte fylla tråden med irrelevanta inlägg.P pmd skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 358 inlägg
Jag gjorde ett inlägg där jag bara laddade upp bilderna och inte placerade dem inom inlägget, de hamnade i rätt ordning ändå.
Men sen när jag redigerat inlägget så ser jag nu att bilderna hamnat i omvänd ordning, är det en bugg eller något? 🤔
Aktuellt inlägg:
https://www.byggahus.se/forum/threa...ed-era-hus-idag.167378/page-2223#post-6423000
Men sen när jag redigerat inlägget så ser jag nu att bilderna hamnat i omvänd ordning, är det en bugg eller något? 🤔
Aktuellt inlägg:
https://www.byggahus.se/forum/threa...ed-era-hus-idag.167378/page-2223#post-6423000