Har på det sistone haft lite svårt med citeringar på iOS-enheter.
Det här inlägget skrevs exempelvis efter att ha klickat på ”svara” på Pers inlägg ovan.
Citatet följer dock inte med.
 
  • Wow
Per Eskilsson
  • Laddar…
Om man klickar i svararutan i en stängd tråd får man ett lite märkligt felmeddelande.

Felmeddelande om att logga in för att svara i en tråd med en länk till diskussionsregler, postat av moderator Marlen Eskilsson.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Kan tillägga att jag (givetvis) är inloggad.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Kan tillägga att jag (givetvis) är inloggad.
Vi fixar. Det är en bugg.
 
  • Gilla
MultiMan och 1 till
  • Laddar…
Purre Purre skrev:
[länk]
Två i listan som står som medlemmar.
Nu har jag ändrat så att det står "Expert" istället för medlem på arkitekt Marko Koistinen och advokat Martin Wiklundh.
 
  • Användarprofiler för Marko Koistinen och Martin Wiklundh som nu har titeln "Expert" på forumet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Kan man få ett dark mode i appen? Finns det någon inställning jag missat eller saknas det?
 
  • Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Jag har avslutat bevakning av humortråden (humorhörnan heter den kanske) och den begränsade.

Men de fortsätter att komma upp i flödet när nya inlägg kommer.
Är det någon bugg här?
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Men de fortsätter att komma upp i flödet när nya inlägg kommer.
Vad betyder ”komma upp i flödet”? Visas trådarna bland dina bevakade trådar?
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Men de fortsätter att komma upp i flödet när nya inlägg kommer.
Det kommer alltså i notisflödet?
Eller kommer det i deltagitflödet?
Användargränssnittet visar en sida med flikar för Notiser, Sparat, Gillar och Deltagit i en mobilapp.

I notisflödet ska det inte komma, däremot så kommer det i deltagitflödet.

Eller kommer det i bevakade trådar?
Skärmbild av en mobilapp som visar fliken "Bevakade trådar" med kategorier som Trådar, Forum, Följer och Bilder samt markeringen "Olästa (4)".
 
Och varför hatar du plötsligt humor, @Mikael_L?
 
  • Älska
  • Haha
useless och 2 till
  • Laddar…
Demmpa Demmpa skrev:
I notisflödet ska det inte komma,
De kommer väl där om någon gillar eller citerar ett inlägg man gjort även om man inte längre bevakar tråden?
 
Mikael_L
Demmpa Demmpa skrev:
Det kommer alltså i notisflödet?
Eller kommer det i deltagitflödet?
Ahhh ...
My bad.
Jag kör ju sedan länge (tydligen) med deltagitflödet, så länge sen att jag inte ens kommer ihåg att det fanns två.

Nu har jag försökt utröna varför jag valde detta en gång i tiden.
Och jag finner att sorteringen stör mig när jag väljer bevakningsflödet.
Alla olästa kommer först och sen kommer de jag läst, vilket betyder att trådar som jag mer eller mindre bestämt mig för att överge, eller trådar jag väljer att bara läsa ikapp i lite vid tillfälle, kommer högt i listan och stör. Medan det som är aktuellt kan komma långt ner.

Nåja, jag vet nu varför, och får fundera på vilket slags flöde jag ska använda mig av, antingen ena eller så andra nackdelen att välja på.
 
Jag tror jag förstår hur du menar. Jag är inte heller särskilt förtjust i att Olästa kommer högst upp under Bevakningar eftersom det ofta byggs på med trådar där som är "på väg ut".

Kanske borde vi ändra tillbaka? Jag ska fundera lite..
 
Mikael_L
Ev ett val man kan göra själv ...
Jag har ju ingen aning om hur lätt/svårt/omöjligt olika saker är, så ta det bara som de virriga tankar det är.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.