420 453 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
https://www.byggahus.se/forum/members/?key=staff_members
Två i listan som står som medlemmar.
Två i listan som står som medlemmar.
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Ahhh ...Demmpa skrev:
My bad.
Jag kör ju sedan länge (tydligen) med deltagitflödet, så länge sen att jag inte ens kommer ihåg att det fanns två.
Nu har jag försökt utröna varför jag valde detta en gång i tiden.
Och jag finner att sorteringen stör mig när jag väljer bevakningsflödet.
Alla olästa kommer först och sen kommer de jag läst, vilket betyder att trådar som jag mer eller mindre bestämt mig för att överge, eller trådar jag väljer att bara läsa ikapp i lite vid tillfälle, kommer högt i listan och stör. Medan det som är aktuellt kan komma långt ner.
Nåja, jag vet nu varför, och får fundera på vilket slags flöde jag ska använda mig av, antingen ena eller så andra nackdelen att välja på.
Administrator
· Skåne
· 6 812 inlägg
Jag tror jag förstår hur du menar. Jag är inte heller särskilt förtjust i att Olästa kommer högst upp under Bevakningar eftersom det ofta byggs på med trådar där som är "på väg ut".
Kanske borde vi ändra tillbaka? Jag ska fundera lite..
Kanske borde vi ändra tillbaka? Jag ska fundera lite..



