420 379 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
I APPEN funkar det bra för mig.
Samsung S24.
Samsung S24.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu tror jag att jag ser vad som blir fel. Det verkar som att ”refresh” felaktigt tittar fram där uppe när du råkar påbörja din zoomning med nedre tummen i Android.Ola C skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag ber @cnils titta på det.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
I appen öppnar bilder upp sig i hela skärmen. Det blir en bättre bildupplevelse.
Enkelt att zooma.
Och enklare att stänga bilden genom att man swipear ner bilden.
Men vi hoppas kunna förbättra bildhanteringen ytterligare både i appen och i webbläsaren.
I senaste iOS 26 som Apple lanserade i förrgår men som förväntas komma i september så kommer hela bildskärmen att användas i webbläsaren, till exempel så här:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Enkelt att zooma.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och enklare att stänga bilden genom att man swipear ner bilden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men vi hoppas kunna förbättra bildhanteringen ytterligare både i appen och i webbläsaren.
I senaste iOS 26 som Apple lanserade i förrgår men som förväntas komma i september så kommer hela bildskärmen att användas i webbläsaren, till exempel så här:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Möjligt det varit uppe tidigare osäker på det.
Men "Ladda upp bild/video" borde det även stå dokument eftersom det även går att ladda upp pdf-filer som exempel.
Smiliesarna är det vissa som bara är en fyrkant för mig, typ 🫶🥹🥲, kanske bara min dator som inte vill vara med?
Och en tredje sak vore en knapp för specialtecken skulle vara trevligt bredvid de andra i ovankant, där man väljer fet, kursiv, lista osv.
Saknar att ha bland annat dessa lättillgängliga när man gör inlägg ° ± ² ³ ¼ ½ ¾ Δ Ω φ
Men "Ladda upp bild/video" borde det även stå dokument eftersom det även går att ladda upp pdf-filer som exempel.
Smiliesarna är det vissa som bara är en fyrkant för mig, typ 🫶🥹🥲, kanske bara min dator som inte vill vara med?
Och en tredje sak vore en knapp för specialtecken skulle vara trevligt bredvid de andra i ovankant, där man väljer fet, kursiv, lista osv.
Saknar att ha bland annat dessa lättillgängliga när man gör inlägg ° ± ² ³ ¼ ½ ¾ Δ Ω φ
Flera av de där tecknen gör du lätt med tangentbordet på telefonenPurre skrev:
Håll in 0 = ⁰
Håll in + = ±
Håll in 2 = ²
Håll in 3 = ³
Håll in 1 = ½, ¼, etc
De tre sista får du om du lägger till grekiska/grekiskt tangentbord.
ΔΩφ
Redigerat:
Beror kanske på vad du har för telefon, ° har jag på 0an, men inte de övriga du skriver om.Demmpa skrev:
Ja visst men nu sitter jag vid en bärbar dator en hel del av gångerna och visst charmap finns då men att gå den vägen är inte så smidigt. Alt+0176 för grader är bara glömma då jag inte har någon numerisk del på tangentbordet heller.Demmpa skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
Du är inte ensamMikael_L skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/databasfel-pa-forumet.555125/
Senaste tiden har det hänt flera gånger att "Redaktionen" har skapat dubbla trådar med samma innehåll. Är det en ny feature eller en skakig semestervikarie?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Den algoritmen är väldigt rudimentär. Skulle tro att ordet ”den" i ”den stora öltråden” finns med bland stopporden och att ordet ”stora” får väldigt mycket prio. Förvånad att inte följande trådar dyker upp:Alfredo skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat av moderator:
