A ArneTW #256 Medlem · dalarna · 3 495 inlägg 18 feb 2021 18:37 ArneTW Medlem dalarna 3 495 inlägg 18 feb 2021 18:37 #256 Jag antar att latmaskarna från snöröjningstråden är här också... Hade laddaren bara haft en lite längre sladd och ett par brädbitar som hållt ned den på backen så hade det varit ok för mig. att den hänger i luften är ju inte snyggt. /ATW
Jag antar att latmaskarna från snöröjningstråden är här också... Hade laddaren bara haft en lite längre sladd och ett par brädbitar som hållt ned den på backen så hade det varit ok för mig. att den hänger i luften är ju inte snyggt. /ATW
P Plupp 239657 #257 Anonym 18 feb 2021 19:01 Plupp 239657 Anonym 18 feb 2021 19:01 #257 A ArneTW skrev: Jag antar att latmaskarna från snöröjningstråden är här också... Hade laddaren bara haft en lite längre sladd och ett par brädbitar som hållt ned den på backen så hade det varit ok för mig. att den hänger i luften är ju inte snyggt. /ATW Vill du ha en bild på vallen? Jävlar i havet vad trottoaren är under en meter nu
A ArneTW skrev: Jag antar att latmaskarna från snöröjningstråden är här också... Hade laddaren bara haft en lite längre sladd och ett par brädbitar som hållt ned den på backen så hade det varit ok för mig. att den hänger i luften är ju inte snyggt. /ATW Vill du ha en bild på vallen? Jävlar i havet vad trottoaren är under en meter nu