774 518 läst ·
3 928 svar
775k läst
3,9k svar
Erfarenheter Passat GTE
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 664 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 664 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 664 inlägg
Ah, har inte sett att maskinskadan har en egen post, jag tänkte nog på vagnskadan.P Peter_K skrev:
Då gick vi nyss över till 8000 i självrisk, kanske lite saftigt om en lampa ger upp eller nått men värt det om någon av motorerna eller växellådan ger upp.
Aja, tanken är att byta det närmaste året.
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 911 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 911 inlägg
Min är 3 år och har gått 7000 mil. Lär också hamna strax över 10000 mil innan jag byter om max 3 år.13th Marine skrev:
Jag har en kompis som fick byta vxllåda 2ggr på 2 år. Bilen var ny, tror det var en 2018. Min 2020 behövde aldrig byta nåt, den fick hybridfel och första gången lämnade jag in den. Men sen "bootade" jag bara om, jag skulle dock inte vilja äga den själv när det blir rött hybridfel 2ggr/mån eller mer och bilen bara gått 2000 mil. Iallafall inte utan maskinskada.
Nya Passat GTE låter rätt ok, snyggare både utvändigt och invändigt.
Lång räckvidd och snabbare laddning.
Lång räckvidd och snabbare laddning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Stockholm
· 1 665 inlägg
Ingen växelväljare längre???
Ser ingen spak.
Ser ingen spak.
Medlem
· Stockholm
· 1 665 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 1 665 inlägg
Verkar o-standard i en automat att sitta på en spak bakom ratten, känns som en rattväxlad SAAB 94...
Får väl ta en tur till VW och kolla med dem när det har blivit säljstart.
Min GTE MY20 har just gått över 3 år i maj...
Det jag är ute efter är större batteri eftersom vi har 94 km till vårt sommarställe.
Får väl ta en tur till VW och kolla med dem när det har blivit säljstart.
Min GTE MY20 har just gått över 3 år i maj...
Det jag är ute efter är större batteri eftersom vi har 94 km till vårt sommarställe.


