E elmont #61 Medlem · jämtland · 26 773 inlägg 7 nov 2013 21:06 elmont Medlem jämtland 26 773 inlägg 7 nov 2013 21:06 #61 Läs inlägg #1
lars_stefan_axelsson #62 Besserwisser · Västra Götalands · 11 201 inlägg 8 nov 2013 09:20 lars_stefan_axelsson Besserwisser Västra Götalands 11 201 inlägg 8 nov 2013 09:20 #62 Trikare skrev: Reese Adapter? OK, här har vi en Reese. Nu behöver vi bara en adapter... Fast jag ser inte hur det skall kunna hjälpa. Hon är ju dessutom Amerikanska och vet säkert nada om brittiska vägguttag.
Trikare skrev: Reese Adapter? OK, här har vi en Reese. Nu behöver vi bara en adapter... Fast jag ser inte hur det skall kunna hjälpa. Hon är ju dessutom Amerikanska och vet säkert nada om brittiska vägguttag.
Alfredo #63 Besserwisser · Västernorrland · 38 382 inlägg 8 nov 2013 09:37 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 382 inlägg 8 nov 2013 09:37 #63 lars_stefan_axelsson skrev: Fast jag ser inte hur det skall kunna hjälpa. Hon kanske får TS att lägga verktygen åt sidan. Behovet försvinner, problemet löst.
lars_stefan_axelsson skrev: Fast jag ser inte hur det skall kunna hjälpa. Hon kanske får TS att lägga verktygen åt sidan. Behovet försvinner, problemet löst.
T thomasx #64 Medlem · VG · 11 285 inlägg 8 nov 2013 21:05 thomasx Medlem VG 11 285 inlägg 8 nov 2013 21:05 #64 Jag behöver då ingen adapter för att connecta med henne, det kan jag lova.
Fotografen #65 Hobbyelektriker · E · 15 380 inlägg 8 nov 2013 21:29 Fotografen Hobbyelektriker E 15 380 inlägg 8 nov 2013 21:29 #65 lars_stefan_axelsson skrev: Jag vet faktiskt inte varför man valde den lösningen på jordstift. Schuko-standarden är väl snart 100 år gammal? Inte lätt att veta såhär efteråt...
lars_stefan_axelsson skrev: Jag vet faktiskt inte varför man valde den lösningen på jordstift. Schuko-standarden är väl snart 100 år gammal? Inte lätt att veta såhär efteråt...
T Tobbe_3 #66 Medlem · Västra götaland · 2 649 inlägg 8 nov 2013 22:49 Tobbe_3 Medlem Västra götaland 2 649 inlägg 8 nov 2013 22:49 #66 Fotografen skrev: Schuko-standarden är väl snart 100 år gammal? Inte lätt att veta såhär efteråt... Var inte skyddsjordningen bara en påbyggnad av en gammal ojordad standard?
Fotografen skrev: Schuko-standarden är väl snart 100 år gammal? Inte lätt att veta såhär efteråt... Var inte skyddsjordningen bara en påbyggnad av en gammal ojordad standard?