Ramnemark #61 Proffsamatör · Halland · 7 814 inlägg 2 okt 2013 08:51 Ramnemark Proffsamatör Halland 7 814 inlägg 2 okt 2013 08:51 #61 Karriärmamman skrev: Vi har inte heller många spottar, Endast i stora badrummet, men det var mer av praktiska och estetiska skäl. Att få in lampa i duschutrymmet skulle varit omöjligt om det inte vore för spot-lights. Då hoppas jag du har rätt kapslingsklass på spotten?
Karriärmamman skrev: Vi har inte heller många spottar, Endast i stora badrummet, men det var mer av praktiska och estetiska skäl. Att få in lampa i duschutrymmet skulle varit omöjligt om det inte vore för spot-lights. Då hoppas jag du har rätt kapslingsklass på spotten?
ullberg #62 Verktygstokig · Stockholm · 4 026 inlägg 2 okt 2013 09:07 ullberg Verktygstokig Stockholm 4 026 inlägg 2 okt 2013 09:07 #62 Ramnemark skrev: Då hoppas jag du har rätt kapslingsklass på spotten? Nu är det ju inte direkt höga krav om det är mer än 2,25 i takhöjd (därmed inte heller sagt att det skadar att sätta exv. en IP44 även om det är högt till tak) /U
Ramnemark skrev: Då hoppas jag du har rätt kapslingsklass på spotten? Nu är det ju inte direkt höga krav om det är mer än 2,25 i takhöjd (därmed inte heller sagt att det skadar att sätta exv. en IP44 även om det är högt till tak) /U