8 495 läst ·
108 svar
8k läst
108 svar
Dålig värme i golvslingor!
Bra jobbet!H Henrik.An skrev:Kan härmed berätta att jag hållt på hela jävla dagen med det här. Det blev så att eftersom röret innan blandningsventilen var kallare så plockade jag isär skarvning en där originalrör möter 15 pexrör. Där kopplade jag på gardena och försökte spola. Händer inget. Stopp i röret alltså!
Nu, efter flera månaders av huvudkli, så kan jag meddela att röret innan blandningsventil och alla returslingor är varma!
Tack för er hjälp! Jag lär återkomma om det händer något mer.....
H Henrik.An skrev:Kan härmed berätta att jag hållt på hela jävla dagen med det här. Det blev så att eftersom röret innan blandningsventilen var kallare så plockade jag isär skarvning en där originalrör möter 15 pexrör. Där kopplade jag på gardena och försökte spola. Händer inget. Stopp i röret alltså!
Nu, efter flera månaders av huvudkli, så kan jag meddela att röret innan blandningsventil och alla returslingor är varma!
Den inställningen som CPO Ovation skrev:
Fan vad kul att du löste det, med tanke på skiten du hade där så bör du sätta in ett filter på värmesidan.H Henrik.An skrev:Kan härmed berätta att jag hållt på hela jävla dagen med det här. Det blev så att eftersom röret innan blandningsventilen var kallare så plockade jag isär skarvning en där originalrör möter 15 pexrör. Där kopplade jag på gardena och försökte spola. Händer inget. Stopp i röret alltså!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden