AXS AXS skrev:
Jag kan scanna och printa en kopia om du vill. Lite beroende på hur stor den är...
Det är såna här saker som gör att jag tycker så mycket om det här forumet!
 
  • Gilla
  • Älska
Tomtom79 och 9 till
  • Laddar…
Rickard.
Höjdpunkten är påväg från Tyskland men det som gick att köpa lokalt är redo och väntar, ska bli skönt att slippa pinna allt eller behöva släpa med projekt till jobbet.

Svetsvagn med gasflaska, förvaringslådor och svetselektroder på hyllor, stående på betonggolv nära vit vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 7 till
  • Laddar…
Behöver spola lite, vad som är störande är att jag har en sån här sen tidigare men den är antingen utlånad eller längst in under i friggan. Kommer kanske en annons på en när den kommer fram.

Kartong till Kärcher PC 15 rörspolningssats, inklusive bild av person som använder högtryckstvätt med 15 m slang.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
… vad som är störande är att jag har en sån här sen tidigare men den är antingen utlånad eller längst in under i friggan. …
Trådens rubrik är ju faktiskt ”Dagens verktygsinköp!” så det faller sig helt naturligt med ”omköp”. 😄
 
  • Haha
  • Gilla
TommyC och 1 till
  • Laddar…
Skärande 19mm hylsa från Amazon.
19mm skärande hylsa i förpackning, placerad på kartong med Amazon-logotyp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Mmmen! Den skulle väl ha kommit i torsdags🤓
 
  • Haha
cpalm och 2 till
  • Laddar…
Uppdaterar lite 18v till 40v.
Två Makita elverktyg, en cirkelsåg och en tigersåg, ligger på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Martin.M och 6 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Uppdaterar lite 18v till 40v.
Snart 230V. 😎
 
  • Haha
  • Gilla
Martin.M och 10 till
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Snart 230V. 😎
Vafan finns det 230v nu?? 😡
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
Uffe A och 6 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Vafan finns det 230v nu?? 😡
…och man får också en fast monterad laddsladd till dessa maskiner.
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
orutti och 9 till
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
…och man får också en fast monterad laddsladd till dessa maskiner.
Lite dåligt med batteritid fortfarande dock. Men det kommer säkert snart!
 
  • Haha
Johan Gunverth
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
…och man får också en fast monterad laddsladd till dessa maskiner.
Otroligt vad som hittar på. Vad är nästa grej, 400v? Pff
 
  • Wow
kashieda
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
…och man får också en fast monterad laddsladd till dessa maskiner.
Och batteriet försämras aldrig!
 
Min första rotationslaser, den gör sitt jobb väldigt bra!
20260415_210920445.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Den tillsammans med häfthammare och sågblad för cellplast blev dagens köp
20260415_185759825.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Kretikos och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.