3 945 336 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 658 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Levererans från Hornbach, Mirka-kitet prismatchades mot Amazon.
Så nu kan jag slipa en punkt spackling utan att damma ner hela rummet.
Sickeln är till samma bänkskiva som det ligger på, dags att lägga på ny hårdvaxolja.
Verktygstokig
· Norrbotten
· 891 inlägg
Nu kan jag inte skylla på att mitt enda stämjärn är fel bredd eller alltid behöver slipas... Blev en kort universalmejlsel med!
Stämjärnen var okej direkt ur lådan, men efter en liten insats går det att raka sig med dom
Logga in
Skapa konto
Stämjärnen var okej direkt ur lådan, men efter en liten insats går det att raka sig med dom
Har ett 20 mm av dom stämjärnen. Men står på inköpslistan att skaffa många fler storlekar. Så sjukt bra att kunna lägga platt mot ytan.
Verktygstokig
· Norrbotten
· 891 inlägg
Fick hem ett VDE isolerat hylsskruvmejselkit i 7 delar från WIHA 32293-7 via Amazon.se efter 2 månaders leveranstid för 570:-. Vilket är halva priset jämfört Tyskland eller USA. När jag beställde kittet var jag tveksam om det skulle dyka upp. Vilket det dock gjorde idag. Leveranstid just nu på amazon.se är mer än 6 månader. Kittet finns inte på wiha.de men på wiha.com i USA.Kvaliteten är utmärkt
Så nära Motonet i Västerås att jag inte kunde stå emot.
10% i ny medlemrabatt.
~540:-
Blir perfekt för byte av diverse på Polestaren, eller iaf sönernas bilar. 😍
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
10% i ny medlemrabatt.
~540:-
Blir perfekt för byte av diverse på Polestaren, eller iaf sönernas bilar. 😍
Snurrade runt på Wiha i USA och hittade tum och metriska set av 6 st 150mm (skaftdiameter mellan 9-10mm och 1/4 hexfästen) långa hylsbits med magnet i hylsan som är specade att tåla slagskruvdragare. Finns tydligen bara där och inte på Wihas europeiska hemsida. Men de fanns på Amazon.se som Wiha 70486 (tum) och 70487 (metrisk) till priset av 266:- resp 709:-. På Amazon i USA är priset 283:- för båda varianterna och på Amazon.de 1287:- resp 717:-. Så ett tumset för 266:- kan man ju inte missa och det damp ner idag efter 3 dagar tillsammans med en VDE isolerad hylsa på 8mm från Wera (212P poba53 skrev:Fick hem ett VDE isolerat hylsskruvmejselkit i 7 delar från WIHA 32293-7 via Amazon.se efter 2 månaders leveranstid för 570:-. Vilket är halva priset jämfört Tyskland eller USA. När jag beställde kittet var jag tveksam om det skulle dyka upp. Vilket det dock gjorde idag. Leveranstid just nu på amazon.se är mer än 6 månader. Kittet finns inte på wiha.de men på wiha.com i USA.Kvaliteten är utmärkt
Logga in
Skapa konto
Hobbyelektriker
· E
· 15 368 inlägg
Man baxnar...