3 931 084 läst ·
18 573 svar
3931k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Måste man skruva fast anslutningen mot en bilventil eller kan man bara trycka den emot?Alltgår skrev:
Frugan trodde nog att någon hade dött när jag ringde henne imorse. Men det var bara för att förhandla ett verktygsinköp vid halv sju-tiden. Fräsen jag suktat efter sedan vi köpte in den till jobbet låg plötsligt för 50% på den lokala bygghandeln så det gällde att handla snabbt. Buy once, cry once var argumentet och det gick hem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 133 inlägg
Den är bra. Lätt att köra och manövrera och känns väldigt betryggande att hålla i. Smidig att montera upp-och-ner som bordsfräs. Går att manövrera där utan specialfäste. Det enda som irriterar är den lilla fjäderringen runt skafthållarkonan som när den hamnar fel får skaftfräsen att hamna snett.Hennke85 skrev:
Frugan trodde nog att någon hade dött när jag ringde henne imorse. Men det var bara för att förhandla ett verktygsinköp vid halv sju-tiden. Fräsen jag suktat efter sedan vi köpte in den till jobbet låg plötsligt för 50% på den lokala bygghandeln så det gällde att handla snabbt. Buy once, cry once var argumentet och det gick hem.
Jo jag har gillat att köra med den på jobbet. Min gamla CoTech brann upp förra året när jag skulle fräsa upp för en låskista så en fräs har funnits på villhöver-listan.Johan Gunverth skrev:
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 449 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 449 inlägg
en sån här bör väl funka annars? https://www.amazon.se/URAQT-Däckven...shuvudklämma-däckventiler/dp/B0C58JBYRQ/?th=1Campar skrev:
Den lilla hyveln är den nya, men den står på den gamla. Inte riktigt samma antal gram på den lilla som kilogram på den stora, men nästan.
Nej, jag behövde inte hyveln, men den är så snygg och var lite för lockande för att motstå.
Nej, jag behövde inte hyveln, men den är så snygg och var lite för lockande för att motstå.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Denna har klämma. Lite klenare flöde och batteri, men bra reviews.Campar skrev:
https://www.amazon.se/-/en/gp/aw/d/B0B7SGWBPW/ref=ox_sc_saved_image_6?smid=ANU9KP01APNAG&psc=1
Medlem
· Östergötland
· 11 inlägg