Alltgår Alltgår skrev:
Hejdå vanliga kompressorn 9/10 ggr.
Sjukt smidig. Förinställda värden med autostop för bil, cykel, basketboll osv. Även med bilder så till och med jag fattar. 4800 mah batteri. Rätt tyst med.
[bild]
Måste man skruva fast anslutningen mot en bilventil eller kan man bara trycka den emot?

Frugan trodde nog att någon hade dött när jag ringde henne imorse. Men det var bara för att förhandla ett verktygsinköp vid halv sju-tiden. Fräsen jag suktat efter sedan vi köpte in den till jobbet låg plötsligt för 50% på den lokala bygghandeln så det gällde att handla snabbt. Buy once, cry once var argumentet och det gick hem. En Bosch GOF fräs står på ett bord, omgiven av moderna möbler och stora fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Porsibygg och 23 till
  • Laddar…
Campar Campar skrev:
Måste man skruva fast anslutningen mot en bilventil eller kan man bara trycka den emot?
skruvas. en sån där man bra knäpper fast hade varit mer nice ja

Hennke85 Hennke85 skrev:
Frugan trodde nog att någon hade dött när jag ringde henne imorse. Men det var bara för att förhandla ett verktygsinköp vid halv sju-tiden. Fräsen jag suktat efter sedan vi köpte in den till jobbet låg plötsligt för 50% på den lokala bygghandeln så det gällde att handla snabbt. Buy once, cry once var argumentet och det gick hem.
Den är bra. Lätt att köra och manövrera och känns väldigt betryggande att hålla i. Smidig att montera upp-och-ner som bordsfräs. Går att manövrera där utan specialfäste. Det enda som irriterar är den lilla fjäderringen runt skafthållarkonan som när den hamnar fel får skaftfräsen att hamna snett.

Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Den är bra. Lätt att köra och manövrera och känns väldigt betryggande att hålla i. Smidig att montera upp-och-ner som bordsfräs. Går att manövrera där utan specialfäste. Det enda som irriterar är den lilla fjäderringen runt skafthållarkonan som när den hamnar fel får skaftfräsen att hamna snett.
Jo jag har gillat att köra med den på jobbet. Min gamla CoTech brann upp förra året när jag skulle fräsa upp för en låskista så en fräs har funnits på villhöver-listan.

Alltgår Alltgår skrev:
skruvas. en sån där man bra knäpper fast hade varit mer nice ja
Tack för svaret, det var bra att veta.
Jag ville isf ha den till gokart, men där är det väldigt osmidigt om jag ska skruva fast den varje gång.
Får fortsätta med min Makita istället. =)

• Gilla
Alltgår
  • Laddar…
T
  • Gilla
Qjanto och 3 till
  • Laddar…
Den lilla hyveln är den nya, men den står på den gamla. Inte riktigt samma antal gram på den lilla som kilogram på den stora, men nästan.

Nej, jag behövde inte hyveln, men den är så snygg och var lite för lockande för att motstå.

Metallhyvel placerad ovanpå en maskin, troligen ett puts- eller hyvelfräs, med synliga knappar och mekaniska delar.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Dilato och 12 till
  • Laddar…
”Liten, men naggande god” 👍

Alltgår Alltgår skrev:
Denna har klämma. Lite klenare flöde och batteri, men bra reviews.

[länk]
Ja, bra förslag både den och adaptern ovan.
Men jag tänker i slutänden att jag ändå kör vidare med Makitan, den funkar bra och svårare att slarva bort...😅

• Gilla
Alltgår
  • Laddar…
Jag behövde tandborstrefiller, dom blev något dyrare än normalt.. 😇
Förpackning med Oral-B tandborstrefiller och Wera verktygssats på ett bord i en verkstadsmiljö.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
  • Älska
Festlund och 16 till
  • Laddar…
Vad kostade dessa fina torxmejslar?

R roli skrev:
Vad kostade dessa fina torxmejslar?
Det är blandat torx och insex, jag betalade ca 850:- ink. frakt från Amazon igår.

Dom har Spring Deal Days med 100:- rabatt om du handlar för mer än 500:-
Ord. pris på satsen är 950:-

• Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
P PixelSE skrev:
Fick hem en lackfräs från Bauhaus. Hittade inga recensioner på den. Testade den på fasaden en sväng innan regnet kom, värkar lovande.

Kampanj just nu:
[länk]
Undrar bara hur det gick med fräsen på fasaden ??

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.