3 945 579 läst ·
18 620 svar
3946k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Jo jag har rätt bra koll, haft tillgång till printer länge men aldrig haft en egen.Hep skrev:
Primärt ska den användas för att göra en ny hake till fotpallen på husvagnsstolen. Allt därutöver får ses som en bonus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har också, av samma skäl, en svaghet för präglade etiketter.DennisCA skrev:
Har genom åren testat både nya och äldre Dymo konsumentmaskiner i plast och särskilt de nya krånglar så mycket att en tröttnar.
Fick nu tag på den här 12 mm industrimodellen som jag länge suktat efter.
Har beställt några rullar med aluminiumtape också som jag tror blir extra bra 😊
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja det där är deluxe, fast klarar dom vanliga band eller ska det bara vara metallband? Jag tror att Dymo lär nytillverka dessa ännu för industriellt bruk, cirka 3500kr om jag kommer ihåg rätt. e: Nä mera som 5000kr...
Vanliga 12 mm, samt aluminium och rostfritt. Hoppar nog rostfritt då det lär slita på stansningsmekanismen.DennisCA skrev:
Ja, och eftersom modellen fortfarande tillverkas så finns glädjande nog också band att beställa 😊

