1 016 320 läst ·
19 546 svar
1016k läst
19,5k svar
Coronavirus (SARS-CoV-2) nyhetstråd
Du skämtar, eller så är du fullständigt okunnig om hur systemet fungerar.Ulltand skrev:
Det är INTE FHM som har ansvaret för äldreboendet eller nedrustningen av beredskapen.
Du är för mycket bara…
Lägg av! Vem försöker du lura?P pmd skrev:
I Sverige har 15.500 dött. I övriga 4 nordiska länder ? Ja kolla själv. 4000 ?
Det syns i statistiken i alla länder. Om du tvivlar så kolla IVA beläggning i resp land. Ingen dör utan att ha varit sjuk,
Redigerat:
Japp. Det är livsfarligt att leva. Min farsa, ville hjälpa kroppen genom hög kroppstemperatur, medans din inte tog en mycket beprövad "medicin".Nissens skrev:
Är det därför du så envetet, gång på gång, upprepar, hur duktig du är som vaccinerat dig?
Inget illa menat (denna gång
Staffans
I Sverige har det 2020 dött fler än så. Det är nämligen normalt.Ulltand skrev:
Överdödligheten i Sverige 2020 var på samma nivå som 2002.
Vad är det som får dig att inte ta till dig detta faktum?
Och Covid-19 har låg dödlighet, det är belastningen på sjukvården som varit det stora problemet.
Hur kan du inte ha förstått det efter all den info som snurrat i 1,5 år??
Helt fantastiskt!!
Så du menar att det finns vaccin mot bakterieinfektioner? Det var nytt. Har du någon länk till det?Staffans2000 skrev:
Japp. Det är livsfarligt att leva. Min farsa, ville hjälpa kroppen genom hög kroppstemperatur, medans din inte tog en mycket beprövad "medicin".
Är det därför du så envetet, gång på gång, upprepar, hur duktig du är som vaccinerat dig?
Inget illa menat (denna gång), men jag har undrat varför du hela tiden upprepat samma mantra. Kanske för att övertyga dig själv, pga inre tvivel?
[media]
Staffans
Nä, min farsa ignorerade symptomen bara och litade på att kroppen skulle lösa problemet. Men till slut gjorde den inte det.
Nej, skälen för vaccineringen har jag redan beskrivit, men du har aldrig gett några rationella skäl till att inte vaccinera sig.
Men farsans ignorerande av infektioner har fått mig att få mina ungar att vara observanta på infektioner.
Kanske det. Och år 1375 dog dubbelt så många i pesten.Nissens skrev:
Därför mäter man överdödligheten mot ett genomsnitt över ett antal år. Normalt bör den också sjunka då medelåldern ökar över tid.
Detta år sjönk dock medelåldern i Sverige för första gången. Varför tor du om du måste gissa helt vilt?
Ja, att dödligheten är väldigt låg i Covid-19, men du försöker få det till något annat.Ulltand skrev:
Kolla Spanska sjukan istället, det var riktigt hemskt. Många dog och de flesta var mellan 20-40 år…
Nej, verkar inte så.[/QUOTE]sysmali skrev:
Du har rätt. Ingen av den lilla skara beundrare, som skriver här, håller med mig.
Att befolkningen håller på att bli vaccinberoende, oroar (nästan) ingen.
Staffans
Nisse, se dig själv i spegeln, du är helt frånvarande från verkligheten och lever i dina drömmar.Nissens skrev:
Pandemin är ingen förkylning som du tror och ändå har du tagit vaccin som de flesta andra tveksamma inte tar emot.
Snacka om dubbelmoral.