Status
Inte öppen för fler kommentarer.
K Kane skrev:
Skojar du?
Allmänbildning, är just vad det låter som att det är. Bildning innom de mest skilda slag. Vilket naturligtvis innefattar det man tycker är fel, falskt och ren lögn. Att ha läst "Min kamp" är allmänbildande. Att veta när the Big bopper dog, är allmänbildande. Att ha grundläggande kunskaper om gamla testamentet, är allmänbildande. Trots att det är en påhittad historia.
Så, varför kommenterar du ett påstående du inte begriper?

• Gilla
Kane
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Så, varför kommenterar du ett påstående du inte begriper?
Kommenterar? Det var ju en fråga.

• Gilla
BirgitS och 2 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Det är inte första gången du gör samma sak. Borde du inte lära dig med tiden?
Du som brukar spridal länkar likt "såningsmannen".Kan du ge några exempel.
BirgitS BirgitS skrev:
Nej, jag är inte intresserad av att lägga ner tid på det. Du har redan bestämt dig för vad du tycker, så det vore bara att tala för döva öron.
Jaså. Vad har du fått det ifrån? Drömmar?
Jag är alltså uppriktigt intresserad över hur du kan ha full kännedom om en process i USA.
Jag gissar att du inte har en susning om vad du pratar om. Men, överraska mig.

• Haha
kashieda
  • Laddar…
K Kane skrev:
Kommenterar? Det var ju en fråga.
Ett - Noll, till dig. 😀

Fairlane
Intet Intet skrev:
Var inte så utomordentligt larvig. Du verkar tydligen veta mer om RT än vad jag gör, med dina tröttsamma hänvisningar.
Ja, inte vet jag var du får dina nyheter ifrån, men informationen har funnits i svensk massmedia och du har inte sett det...
Intet Intet skrev:
Så det är ett bevis på att Fauci är oskyldig. Dvs, att anklagelserna kommer från fel håll?
Nej, det är givetvis inget bevis för att han är vare sig skyldig eller oskyldig, men om du följt lite andra fall där det skapas anklagelser från vissa håll så har de väl aldrig visat sig korrekta hittills? Det hindrar inte att man envisas med att valet 2020 var manipulerat och stulet. Kanske tror du på det också.

Eller är det Faucis tankar om pandemin som inte överensstämmer med dina som gör det intressant?
Intet Intet skrev:
Jag hade faktiskt inte en aning om att även detta var så upprörande. Fram med luktsaltet, grabbar.
Vad är upprörande? Att du inte följer svensk media och sen klagar på att informationen inte finns där? Det blir jag inte det minsta upprörd över, det stämmer rätt väl med min tidigare bild.

• Gilla
BirgitS och 6 till
  • Laddar…
P
Intet Intet skrev:
Har du lyssnat på filmerna så du vet vad som sagts. Eller skjuter du från höften utan att egentligen veta varför eller på vad?
Jag har inte lyssnat på hela förhöret. Det är över tre timmar långt (hittills). Om du har lyssnat på det kanske du kan redogöra för vilka anklagelser som senatskommittén "Senate Homeland Security and Governmental Affairs Committee" har riktat mot Dr. Anthony Fauci och vilka bevis den har lagt fram som stödjer anklagelseran.

Du kan kanska kan redogöra för det, om du har lyssnat på hela förhöret?

• Gilla
BirgitS och 3 till
  • Laddar…
P pmd skrev:
Jag har inte lyssnat på hela förhöret. Det är över tre timmar långt (hittills). Om du har lyssnat på det kanske du kan redogöra för vilka anklagelser som senatskommittén "Senate Homeland Security and Governmental Affairs Committee" har riktat mot Dr. Anthony Fauci och vilka bevis den har lagt fram som stödjer anklagelseran.

Litar du inte på Trumps sammanfattning? Är du kommunist?

• Haha
  • Gilla
BirgitS och 6 till
  • Laddar…
P pmd skrev:
Som jag skrev har jag inte lyssnat på det.
Om du istället lyssnar på de korta snuttar, får du en hum om vad det handlar om. Dvs. Ifall du är det minsta intresserad av vad som framförs.
P pmd skrev:
Som sagt. Tag en kort paus ifrån skrivandet och ägna dig åt lyssnandet istället.

• Haha
kashieda
  • Laddar…
Om skaran av Faucis försvarare hade kommenterat sakfrågan i st f att ifrågasätta och attackera inläggaren, hade det kunna blivit en intressant tråd att följa.

• Gilla
  • Haha
Incinerator och 2 till
  • Laddar…
M mickef skrev:
Om skaran av Faucis försvarare hade kommenterat sakfrågan i st f att ifrågasätta och attackera inläggaren, hade det kunna blivit en intressant tråd att följa.
Det intressanta är att skaran som vill ha bevis för att anklagelserna mot Fauci. Ursäkta. -Doktor Anthony Fauci, skall det vara, med titel och förnamn, såklart 😁, är helt ointresserade av att själva komma med några som helst bevis. Det räcker med att det helt enkelt bara ha rätt. Bevis är för extremhögern. Den goda sidan har av princip alltid rätt och kan med gott samvete nöja sig med ett: -"Nej, men jag är inte intresserade av konspirationsteorier och förvrängningar. Vilket uppenbart är vad som har skett". "Uppenbart", är bevis nog.

Redigerat:
Vad fan, Fauci? 😳

Nä, ge mig Anders Tegnell. 🙂

Sverige var en oas under Covid-vansinnet. Finns ingen anledning att importera vansinnet nu.

• Gilla
  • Älska
Nissens och 4 till
  • Laddar…
P
Intet Intet skrev:
Varför har du inte lyssnat på det?
Är du inte intresserad av vad det handlar om?
Intet Intet skrev:
Om du istället lyssnar på de korta snuttar, får du en hum om vad det handlar om. Dvs. Ifall du är det minsta intresserad av vad som framförs.
Du kanske kan sammanfatta från vad du har fått ett hum om? Eller hänvisa till en sammanfattning?

Vad är det några av senatskommittén medlemmar anklagar De Fauci för och vilka belägg har de för anklagelserna?
Är de bara ut och cyklar eller har de kommit med något seriöst?

Om om vi ska ha en diskussion om saken så är det bra att ha en utgångspunkt. Enbart det faktum att det hålls senatsförhör med Dr. Fauci är inte inte lika intressant som vad förhören handlar om.
Har du en uppfattning om relevanse av förhören?

Varför tycker du att vi ska intressera oss för förhören? Eller ska vi helt enkelt bara bli upprörda för att du har missat att uppmärksamma dem?
Intet Intet skrev:
Som sagt. Tag en kort paus ifrån skrivandet och ägna dig åt lyssnandet istället.
Jag har skrivit betydligt mindre än du idet här ärendet (senatsförhöret med Dr Fauci) och och mer relevant.

Redigerat:
  • Gilla
Nissens och 4 till
  • Laddar…
P
M mickef skrev:
Vad är sakfrågan? Den tycks lysa med sin frånvaro.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P
kashieda kashieda skrev:
Litar du inte på Trumps sammanfattning? Är du kommunist?
Jag har tyvärr missat Trumps sammanfattning, men jag tror inte att det är någon större förlust …

• Gilla
  • Älska
BirgitS och 2 till
  • Laddar…
P
Intet Intet skrev:
Det intressanta är att skaran som vill ha bevis för att anklagelserna mot Fauci. Ursäkta. -Doktor Anthony Fauci, skall det vara, med titel och förnamn, såklart 😁, är helt ointresserade av att själva komma med några som helst bevis.
Bevis för vad?

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.