51 567 läst ·
616 svar
52k läst
616 svar
Byggahus bilvårdstråd
Okej 😊FredrikR skrev:
Själv beställde jag en reserv Polermaskin och restore , sen trissor. Deras påskpaket polering.
Sen fick det följa med en APC Prototype Peach och schampoo. Tror mitt lager är större än Tershine’s efter denna påskrea 😂
Deras maskin är väldigt lik den Rupes vi haft några år, som är lik RWs, som är lik... Är Rupes originalet eller är allt brandat tro?S Simonstahl skrev:
Sonen hade med sig 2 APCer hem i goodiebagen som heter Muffins, men jag känner bara blåbärsdoft, men det kanske är blåbärsmuffins som avses. 😇
Han hittade ett påskägg med 30% rabattkod dagarna innan Elmia så "risken" är väl att det blir nåt mer. 🫣
BRL har/hade bra pris på Elevate foam, 419:- för en 5l så en sådan är på väg.
Jag har en äldre DA15 från Tershine redan , den nya V2 ska vara uppgraderad med kraftigare motor och varvtalet är bättre justerbart. Men tror att det är precis som du skriver , samma maskiner oavsett färg.FredrikR skrev:
Deras maskin är väldigt lik den Rupes vi haft några år, som är lik RWs, som är lik... Är Rupes originalet eller är allt brandat tro?
Sonen hade med sig 2 APCer hem i goodiebagen som heter Muffins, men jag känner bara blåbärsdoft, men det kanske är blåbärsmuffins som avses. 😇
Han hittade ett påskägg med 30% rabattkod dagarna innan Elmia så "risken" är väl att det blir nåt mer. 🫣
BRL har/hade bra pris på Elevate foam, 419:- för en 5l så en sådan är på väg.
Elevate snow är en favorit hos mig , ger grymt skum och ger lång verkningstid. 😊
Kul att ni hittade ett ägg också , här i mina trakter försvann de 10 på mindre än en minut ur appen 😂