Vart ett besök på Ditec nu, vet att det är fusk men dom får till det så jäkla bra. Röd sportbil parkad på en väg framför ett hus, nyligen polerad vid Ditec.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Röd sportbil på verkstadsgolvet hos Ditec, omgiven av verktyg och dekorationer på väggarna.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
Mrs November och 8 till
  • Laddar…
Hostig och rosslig men tog mig ork att tvätta bilen i vårvärmen.
Fälgarna fick en omgång med Apex+.
Svart, glänsande bilfälg behandlad med Apex+ i vårsolen, flaska och grön trasa bredvid.
Skapa konto

Och däcken 2 varv med Refined däckglans efter att fotot togs.

• Gilla
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
Beställningen sonen gjorde på Custom Motor på Elmia förra helgen trillade in idag.
Bilden visar rengöringsprodukter från Lershine, en sprayflaska och verktyg på en arbetsbänk; troligen från en beställning på Custom Motor.
Skapa konto

• Gilla
SC Aero
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Beställningen sonen gjorde på Custom Motor på Elmia förra helgen trillade in idag.
[bild]
Någon ska polera ser jag , och att han dessutom beställde tvättmedel för mikrofiber dukarna säger mig att han tar det seriöst. ☺️

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
S Simonstahl skrev:
Någon ska polera ser jag , och att han dessutom beställde tvättmedel för mikrofiber dukarna säger mig att han tar det seriöst. ☺️
Sonen..
Själv har jag matt folierad bil så jag får nöja mig med tvättmedlet. 😉😂

FredrikR FredrikR skrev:
Sonen..
Själv har jag matt folierad bil så jag får nöja mig med tvättmedlet. 😉😂
Får känslan av att det blev lite tokigt , och han var ivrig på beställningen. Och tvättmedlet var inte meningen. 😅

Eller så tolkar jag dig helt fel , inte omöjligt 😂

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
S Simonstahl skrev:
Får känslan av att det blev lite tokigt , och han var ivrig på beställningen. Och tvättmedlet var inte meningen. 😅

Eller så tolkar jag dig helt fel , inte omöjligt 😂
Jag skickade en lista, han var på plats.. och jag betalade 🫣
Schampo och Duosolve till andra sonen. 🙂

• Gilla
Simonstahl
  • Laddar…
Svart förpackning med texten "Magnify Coating V2" och "Pull for Maximum Gloss" på ett träbord.
Skapa konto
Förpackning av Tershine Magnify Coating V2 med en svamp och en 30ml flaska.
Skapa konto

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag skickade en lista, han var på plats.. och jag betalade 🫣
Schampo och Duosolve till andra sonen. 🙂
Okej 😊

Själv beställde jag en reserv Polermaskin och restore , sen trissor. Deras påskpaket polering.

Sen fick det följa med en APC Prototype Peach och schampoo. Tror mitt lager är större än Tershine’s efter denna påskrea 😂

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
S Simonstahl skrev:
Okej 😊

Själv beställde jag en reserv Polermaskin och restore , sen trissor. Deras påskpaket polering.

Sen fick det följa med en APC Prototype Peach och schampoo. Tror mitt lager är större än Tershine’s efter denna påskrea 😂
Deras maskin är väldigt lik den Rupes vi haft några år, som är lik RWs, som är lik... Är Rupes originalet eller är allt brandat tro?

Sonen hade med sig 2 APCer hem i goodiebagen som heter Muffins, men jag känner bara blåbärsdoft, men det kanske är blåbärsmuffins som avses. 😇
Han hittade ett påskägg med 30% rabattkod dagarna innan Elmia så "risken" är väl att det blir nåt mer. 🫣

BRL har/hade bra pris på Elevate foam, 419:- för en 5l så en sådan är på väg.

FredrikR FredrikR skrev:
Sonen hade med sig 2 APCer hem i goodiebagen som heter Muffins
APCer? Antar att det är något annat som avses om han inte har en gigantisk goodiebag. 🤔😱

• Haha
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Deras maskin är väldigt lik den Rupes vi haft några år, som är lik RWs, som är lik... Är Rupes originalet eller är allt brandat tro?

Sonen hade med sig 2 APCer hem i goodiebagen som heter Muffins, men jag känner bara blåbärsdoft, men det kanske är blåbärsmuffins som avses. 😇
Han hittade ett påskägg med 30% rabattkod dagarna innan Elmia så "risken" är väl att det blir nåt mer. 🫣

BRL har/hade bra pris på Elevate foam, 419:- för en 5l så en sådan är på väg.
Jag har en äldre DA15 från Tershine redan , den nya V2 ska vara uppgraderad med kraftigare motor och varvtalet är bättre justerbart. Men tror att det är precis som du skriver , samma maskiner oavsett färg.

Elevate snow är en favorit hos mig , ger grymt skum och ger lång verkningstid. 😊

Kul att ni hittade ett ägg också , här i mina trakter försvann de 10 på mindre än en minut ur appen 😂

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
APCer? Antar att det är något annat som avses om han inte har en gigantisk goodiebag. 🤔😱
All Purpose Cleaner 😉

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
All Purpose Cleaner 😉
Aha, typ Yes diskmedel då, fast dyrare antar jag. 😀

• Haha
  • Wow
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
S Simonstahl skrev:
Kul att ni hittade ett ägg också , här i mina trakter försvann de 10 på mindre än en minut ur appen 😂
Förra året var han nära, men i år lyckades han. 🙂

Vi bor en bit utanför stan och även i år var det ägg vid samma badplats. Känns som antalet som letar växer varje år.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.