39 525 läst ·
413 svar
40k läst
413 svar
Byggahus bilvårdstråd
Vill inte ens klicka på länkarna, har redan lagt alldeles för mycket pengar på bilarna den här månaden 😂Volvon har fått service, nya gasdämpare och gummistopp till bakluckan och värmepaketet spolat. Vill inte få för mig att skumlansen behöver uppgraderas eller ytterligare medel testas också 😋
Tycker nuvarande uppsättning medel funkar bra, hunnit med två tvättar med Pureest T3 och Gyeon Q2M foam. Inne på sista slatten CLEAN. schampo nu dock så där får vi väl se om det slinker ner något i någon kundvagn, eller om jag ska vara rimlig och använda upp min flasha Purify som jag hävdat tidigare 🙄
Men helgtvätten ska den ha ändå. Glänser fint i mörkret, och förhoppningsvis håller minusgraderna smutsen borta i åtminstone en kvart (så länge jag förblir parkerad).
Tycker nuvarande uppsättning medel funkar bra, hunnit med två tvättar med Pureest T3 och Gyeon Q2M foam. Inne på sista slatten CLEAN. schampo nu dock så där får vi väl se om det slinker ner något i någon kundvagn, eller om jag ska vara rimlig och använda upp min flasha Purify som jag hävdat tidigare 🙄
Men helgtvätten ska den ha ändå. Glänser fint i mörkret, och förhoppningsvis håller minusgraderna smutsen borta i åtminstone en kvart (så länge jag förblir parkerad).
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Jag försökte handla av dom, men sidan strulade och det tog en stund och under tiden "togs" artiklar ur min kundkorg (meddelande på skärmen) för varorna tog slut. Vad fan är varukorgen till för om inte låsa upp en vara iaf. 10-15minuter... De gjorde att jag stängde ner och tog en liten aktör ist. (www.bilvardsbutiken.se) som tom. packat redan.Stefan N skrev:
Jag handlade vid 00.00 , funkade alldeles utmärkt. Tråkigt att det inte funkade för dig.Tokslut skrev:
Jag försökte handla av dom, men sidan strulade och det tog en stund och under tiden "togs" artiklar ur min kundkorg (meddelande på skärmen) för varorna tog slut. Vad fan är varukorgen till för om inte låsa upp en vara iaf. 10-15minuter... De gjorde att jag stängde ner och tog en liten aktör ist. (www.Bilvårdsbutiken) som tom. packat redan.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden