D
Jo jag har för mig att det finns en sådan möjlighet. Ska undersöka saken....
 
bax, jag tror att det är olika skåp.
 
U
bax bax skrev:
Nämen?
ÄR det ett markskåp?
Ta en översiktsbild.

EDIT: sorry, ser nu att det är under_construction som svarat. Läggdags nu tror jag.
Nä, inbyggd i fasaden. Det är dock ett stenparti precis under.
Precis, två olika skåp i samma tråd ;)
 
Ja, jag såg det sen....

Mina svar är till Derbyboy och det vore roligt med en översiktsbild på skåpet.
 
D Derbyboy skrev:
Tycker fan det är obehagligt med så mycket oisolerad kabel i ett olåst skåp.

Ser framför mig att grannens oborstade 13-åring ska busa lite med mig men istället blir han rostad, usch
Inget fel på det skåpet, är det vädertätt och fungerar så låt stå..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.