hur blev det med polisanmälan? även om man är helt utan skuld till att pengar felaktigt kommer in till ens konto (t.ex.en felskickad överföring) är det olagligt att använda ens delar av dem.
Anmäl!!
/per
 
Nu har det börjat blåsa mycket om herr Stjern, så nu har han tagit tillbaka sitt gamla namn, nämligen Andersson och bor/ skriven i Farsta.
 
Jag raderade inlägg här där man uppmanar till brott.
 
Hörde att Energivänliga Aktivahus Scandinavia AB (556785-3832), där herr Stjern-Andersson har figurerat som bl.a. säljchef, försattes i konkurs under februari... Någon som har hört mer om detta!?
 
Läste på Flashback att Stephan fd Stjern Andersson numera bär en träfrack.
Osäker på sanningshalten i det. Dock verkar hans side-kick Stefan Landgren ha gått under jorden, Numera är det hans mamma och en av sönerna som står på bolagen, de som ännu inte konkat.
 
Gula Villan2 skrev:
Läste på Flashback att Stephan fd Stjern Andersson numera bär en träfrack.
Osäker på sanningshalten i det. Dock verkar hans side-kick Stefan Landgren ha gått under jorden, Numera är det hans mamma och en av sönerna som står på bolagen, de som ännu inte konkat.
Jag kollade den tråden men jag förstod det som att det var Stefan Landgren som dött, inte Stjern/Andersson.
 
Oj! inte så förvånande. Hur kollar man det?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.