67 129 läst ·
657 svar
67k läst
657 svar
Bilmekanikern hade skulder – då tog Kronofogden Kenneths bil
Det får man göra men attackerar dom mig så får dom tillbaka, som vanligt är du bara ute efter tjafs och svarar inte ens på frågorna som jag har skrivit till dig!K Krille4 skrev:
Ingen utveckling utan som det alltid varit.
Kenneth ljuger ju i Göteborgsposten:
.........................
Även bilmekanikern har försökt hjälpa Kenneth genom att förklara att han endast skulle köra hem bilen till honom. Men än så länge har det inte fungerat.
– Det är ju helt absurt. Jag känner ju knappt honom. Jag har lämnat in min bil på verkstaden. Hur kan man tvinga en vanlig människa att betala någon annans skuld?
.......................
Att dom suttit i styrelsen i verkstadsbolaget i 3 år tillsammans nämner han inte, att mekanikern varit Vice VD i verkstadsbolaget nämner han inte, att dom undertecknat tre årsredovisningar tillsammans nämner han inte..
för han känner honom knappt??🤔😆
Även bilmekanikern har försökt hjälpa Kenneth genom att förklara att han endast skulle köra hem bilen till honom. Men än så länge har det inte fungerat.
– Det är ju helt absurt. Jag känner ju knappt honom. Jag har lämnat in min bil på verkstaden. Hur kan man tvinga en vanlig människa att betala någon annans skuld?
.......................
Att dom suttit i styrelsen i verkstadsbolaget i 3 år tillsammans nämner han inte, att mekanikern varit Vice VD i verkstadsbolaget nämner han inte, att dom undertecknat tre årsredovisningar tillsammans nämner han inte..
Kan du kopiera in texten så att det går att läsa den? Då artikeln är låst!D Dilato skrev:Kenneth ljuger ju i Göteborgsposten:
.......................
IMY är en tilsynsmyndighet. Det har hänt att IMYs tolkning av lag inte har stämt med domstolars.AndersPS skrev:
Lagen nämner f.ö. uttryckligen meddelande i ett elektroniskt kommunikationsnät när det gäller post- eller telehemlighet.
Vem ska ge tillåtelse?AndersPS skrev:
Kan någon vidarebefordra bästa svaret till Kenneth så han får hjälp?K K043 skrev:
Narkotikadödligheten handlar mest om överdoser av opioder. Dödsfall pga överdoser av cannabis är försvinnande få.A Anders_Nilsson skrev: