67 122 läst ·
657 svar
67k läst
657 svar
Bilmekanikern hade skulder – då tog Kronofogden Kenneths bil
Bästa svaret
Eftersom en besserwisser alltid vet bättre (definitionsmässigt!) så går det ju inte att komma med någon slags rättning till en sådan, utan man får nöja sig med förolämpningar.Rejäl skrev:
Eller kanske helt enkelt chilla.
Nix. KFM tar inte leasade bilar. Så om du absolut vill låna ut en bil till en person som har skulder hos KFM så ska du absolut inte köpa bilen du ska leasa denH HenrikHuslöse skrev:
Medlem
· Halland
· 4 433 inlägg
Naturligtvis är det så, vissa preparat är farligare än andra. Men resultatet efter trettio år är överdödlighet och tyvärr att ungdomar har en liberal syn. Så lagstiftningen har inte fungerat.P pmd skrev:
Jag är rädd att den här nya lagen kommer att användas för att idka ekonomisk terror mot Svensson, för Svensson skjuter inte tillbaka. Finns tyvärr fullt med exempel på att volymsingripanden mot skitbrott utförda av Svensson, typ fartkontroller på motorväg, använts för att förbättra statistiken.
Ok så om man äger så blir man vräkt på köpet medans den som hyr inte blir det?D Dilato skrev:
Men det är märkligt att dom kan anse att Kenneths bil inte var hans trotts grannars vittnesmål enligt artikeln i GP🤔
Åh nej - vad oväntat med ett pubertalt personangrepp till från dig. Tack för att du direkt bekräftade att det jag skrev stämmer 😉Rejäl skrev:
Att du kallar mig hycklare när jag reagerar negativt när du kallar en annan medlem för alkis måste nog vara det konstigaste jag läst.
/Krille
Du frågar om andra är fulla. kallar andra alkis, kräk, luffare, förståndshandikappad, lilla, lille o s v. Sen tycker du att andra ska krypa upp ur sandlådan 😉Rejäl skrev:
/Krille