52 218 läst · 657 svar
52k läst
657 svar
Bilmekanikern hade skulder – då tog Kronofogden Kenneths bil
Nä jag litar på den information som är enkel att själv söka fram när det gäller kopplingen mellan Kenneth, bolaget och hans dotter.Rejäl skrev:Så du litar mer på en okänd ny forum medlem än Aftonbladet?
Jag har tydligt i alla diskussioner skrivit att jag utgår ifrån faktan som finns, och det jag kan se är att Kenneth äger en bil är handikappad och att hans bil har blivit utmätt..
Bolaget som hans dotter driver äger hon lagligt vad jag kan se, sedan om hennes man är kriminell som det påstås är bara spekulation det är bara en persons utsago, litar du på den eller vad som står juridiskt i papprerna?
Ja bryr mig inte om bolaget som nu hela diskussionen har börjat handla om för det är orelevant då en privatperson har blivit drabbad, det var det jag ansåg med maktmissbruk ifrån början..
Att du litar fullt ut på aftonbladet och tycker att bolaget är helt irrelevant känns som orimligt naivt.
/Krille
I småbolag som denna så behöver man ha minst en utöver sig själv som finns i styrelsen vad jag har förstår så är det Åsas pappa..K Krille4 skrev:
Jag har själv i mina bolag alltid haft en familjemedlem men som bara är där för att man måste det i ett AB..
Ok..K Krille4 skrev:
Visa vilken koppling Kenneth har till bolaget?
Ingen i dagsläget vad jag kan se!
Åsa sluta vara så bitter! Inse att din kille gjort fel. Inse att ni håller på med fifflande, inse att det inte går bra för dig nu, du kan ej rädd detta genom ett forum. Sen att du går till attack och skriver ned vadderande saker för att tro att du har rätt är inte bra. Ge dig gumman.Rejäl skrev:
Låt oss lösa pusselbiten va vill du att folk ska göra? Tro på dig? Att du e oskyldig? Va är det du vill? Sluta spela!Rejäl skrev:I småbolag som denna så behöver man ha minst en utöver sig själv som finns i styrelsen vad jag har förstår så är det Åsas pappa..
Jag har själv i mina bolag alltid haft en familjemedlem men som bara är där för att man måste det i ett AB så jag gissar att han har inget med ägandet att göra utan bara vart
Ok..
Hans koppling är naturligtvis att hans dotter är VD i bolaget. Du verkar ju erfaren och har jobbat länge så jag förstår verkligen inte varför du fortsätter att så naivt försvara Kenneth.Rejäl skrev:I småbolag som denna så behöver man ha minst en utöver sig själv som finns i styrelsen vad jag har förstår så är det Åsas pappa..
Jag har själv i mina bolag alltid haft en familjemedlem men som bara är där för att man måste det i ett AB..
Ok..
/Krille
Vi kan helt släppa den nya medlemmen om du mår bättre då.Rejäl skrev:
Det har ju framkommit tillräckligt mycket ändå för att du också inser att Aftonbladet utelämnade en väsentlig del av historien? Dessutom en del som skulle kunna förklara Kronofogdens agerande.
/Krille
Jag mår inte dåligt av konflikt det är ni andra som reagerar, jag är van att var i hetluften!K Krille4 skrev:
Vad har framkommit?K Krille4 skrev:
Tror man att Aftonbladet har hela bilden så är man naiv.