5 012 läst ·
49 svar
5k läst
49 svar
Bara Elektriker.......handen på hjärtat nu.....
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Ditt inlägg är så rörigt, måhända påverkat av mer än en fredagsöl, så jag blir inte klok på om de flesta elektriker du känner är på lyset (nu pun intended) jämt eller om du menar att de är ena seriösa mästare. Grammatik är måhända tråkigt, men det gör i alla fall alster i forum läsliga.
Men de elektriker jag umgås med är i alla fall mycket noggranna och seriösa, hela bunten.
Men de elektriker jag umgås med är i alla fall mycket noggranna och seriösa, hela bunten.
E
Elinstallatören
Bannad
· jämtlands
· 899 inlägg
Elinstallatören
Bannad
- jämtlands
- 899 inlägg
jag menar i all välmening att Ni bör tänka efter -innan Ni gör nått eljobb hemma
det är inte jag som skrivit föreskrifter, försäkringsavtalen
de försäkrings bol. jag talat med vill iaf inte berdriva välgörenhet å
skänka pengar till nån som inte har rätt till det
ersätta lösöre gör de men f å ersätter fastighetn å då mellan 5-75%
räkna ut själva vilken förlust ni kan göra på Er egen fastighetsvärde dårå
sen är det ett svårt ämne å man kan inte få med allt i en liten textruta så
sen om jag förkortar i tron att Ni har lite att tänka med å förstå med kanske inte stämmer
varför Ni irriterar Er på mig fattar jag inte..............det är väl jag som är trög
så försök håll til ämnet istället för att angrpa min skriv teknik eller mina åsikter melan varndra- är det jag som inte är klar i mina inlägg -FRÅGA !!!!!!
det är inte jag som skrivit föreskrifter, försäkringsavtalen
de försäkrings bol. jag talat med vill iaf inte berdriva välgörenhet å
skänka pengar till nån som inte har rätt till det
ersätta lösöre gör de men f å ersätter fastighetn å då mellan 5-75%
räkna ut själva vilken förlust ni kan göra på Er egen fastighetsvärde dårå
sen är det ett svårt ämne å man kan inte få med allt i en liten textruta så
sen om jag förkortar i tron att Ni har lite att tänka med å förstå med kanske inte stämmer
varför Ni irriterar Er på mig fattar jag inte..............det är väl jag som är trög
så försök håll til ämnet istället för att angrpa min skriv teknik eller mina åsikter melan varndra- är det jag som inte är klar i mina inlägg -FRÅGA !!!!!!