F fsn skrev:
Av den anledningen jag tar hojen, vill inte riskera att inte komma ut eller behöva backa med min japanska pyttlilla bil.
FSN. Har du kunnat åka förbi. Väntar på en liten uppdatering :D
 
F
Appendix Appendix skrev:
FSN. Har du kunnat åka förbi. Väntar på en liten uppdatering :D
Jag svängde förbi strax innan midsommar, eller jag försökte. Tappade bort mig och hittade inte adressen här när jag letade. Har studerat kartan och tror jag hittar dit igen men jag är inte säker.
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
Jag svängde förbi strax innan midsommar, eller jag försökte. Tappade bort mig och hittade inte adressen här när jag letade. Har studerat kartan och tror jag hittar dit igen men jag är inte säker.
Uppskattar din hjälp. :)

TS verkar ha flytt forumet iaf. Jobbigt när man blir påkommen som den "jobbiga grannen" :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.