Vår 220 verkar sitta för hårt i laddstationen vissa gånger. Han får spinna lite med bakhjulen för att komma loss. Någon som varit med om samma fenomen?
M.v.h
Lasse
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.