11 346 läst ·
114 svar
11k läst
114 svar
Är du lantis, konservativ, iphone-vägrare eller är du en iphoneägare?
Jo valet är ju enkelt. Varför köpa en Google Nexus som kör circlar runt en ifån 5 för 300 USD. När man kan köpa en propriätär ifån för 6000 SEK? Gillar inte Apples affärsmodell...
Administrator
· Skåne
· 6 819 inlägg
Så här ser fördelningen ut bland våra besökare:
iOS (dvs iphone eller ipad) 74,3%
Android 24,83%
Windows Phone 0,78%
iOS (dvs iphone eller ipad) 74,3%
Android 24,83%
Windows Phone 0,78%
Ha ha nån som känner nån som har en Windows phone? Snacka om att Nokia söp bort sina marknadsandelar i bastun. Tänk om dom hade hoppat på Android tåget för tre år sen.
Är den stabil?Nyfniken skrev:
Några av HTC modellerna jag haft har varit lite hejsan-svejsan, t.ex att skärmen fryser när man ska svara och liknande.
Är ute efter en ny mobil då min HTC Tilt2 redan pajat och min xperia minipro är så j-vla sliten, och ska ju helst ha en med tangentbord.
Jag har en, synd att skärmen gick sönder på den (en LG) för den var jättebra.Gurkan_1963 skrev:
Grymt flyt i menyerna, om det operativet satt i bättre mobiler så hade det tveklöst blivit en igen.
Har själv inga I-produkter och kommer inte att skaffa någon. Är mycket högt utbildad vilket kanske har påverkat mitt val. Har 2 surfplattor med Android. Annars är det Nokia som det rings med. Det blir nog även en ny Nokia när det är tid. Samsung kommer att lämna Android redan under sommaren och vad återstår då av Android? Tror själv att Windos Mobil kan bli riktigt bra bara manger det lite tid. Då Apple kommer att tappa mer och mer så kommer det att finnas 3 olika val framöver, Windows mobil, Tizen samt Android.
Om du som du säger är mycket högt utbildad så borde du veta att Samsung inte lämnar Android utan försöker göra vad Red hat gjorde för Linux. Bygga en egen dist. Tvisten är att dom vägrar lämna drivisar till cyanogen och andra Vilket har lett till avhopp inom Samsung.peternicklas skrev:Har själv inga I-produkter och kommer inte att skaffa någon. Är mycket högt utbildad vilket kanske har påverkat mitt val. Har 2 surfplattor med Android. Annars är det Nokia som det rings med. Det blir nog även en ny Nokia när det är tid. Samsung kommer att lämna Android redan under sommaren och vad återstår då av Android? Tror själv att Windos Mobil kan bli riktigt bra bara manger det lite tid. Då Apple kommer att tappa mer och mer så kommer det att finnas 3 olika val framöver, Windows mobil, Tizen samt Android.