11 346 läst ·
114 svar
11k läst
114 svar
Är du lantis, konservativ, iphone-vägrare eller är du en iphoneägare?
Administrator
· Skåne
· 6 821 inlägg
Läser följande på Aftonbladet.
"Elektroniken avslöjar din personlighet: Tycker du om att spendera pengar? Har du kanske en svaghet för komedier? Att köpa en ny mobiltelefon kan kännas som ett simpelt val. Men faktum är att valet säger mer om din person än vad du tror."
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16508278.ab
Ja, stämmer det och hur är du?
"Elektroniken avslöjar din personlighet: Tycker du om att spendera pengar? Har du kanske en svaghet för komedier? Att köpa en ny mobiltelefon kan kännas som ett simpelt val. Men faktum är att valet säger mer om din person än vad du tror."
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16508278.ab
Ja, stämmer det och hur är du?
Redigerat:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 714 inlägg
Det första, fast kanske inte speciellt konservativ... bara ibland =)
Haha.....den var kul....stämmer på pricken......
Bor utanför stan (lantbrevbäring så det kan nog anses som lantis..)
Konservativ, njae..
Vägrare nej, men äger ingen, och tror inte jag kommer göra, kanske en padda.
Har katt och saknar universitetsexamen
Sony Xperia Z
Konservativ, njae..
Vägrare nej, men äger ingen, och tror inte jag kommer göra, kanske en padda.
Har katt och saknar universitetsexamen
Sony Xperia Z
Om jag ser på mig själv och min omgivning så stämmer undersökningen inte speciellt bra.
Tycker undersökningen är lite dum då iphone är en produkt för en viss kundtyp medan android finns som konkurrent till iphone,men android finns även för den som vill ha tex vattentät ,lågpris eller lite smidigare storlek.
Det som stämmer på mig är att jag är lantis och har android, men det är av praktiska skäl behöver en tät telefon med bra mottagning vilket apple inte kan erbjuda.
Motorola Defy och på väg mot universitetsexamen
Tycker undersökningen är lite dum då iphone är en produkt för en viss kundtyp medan android finns som konkurrent till iphone,men android finns även för den som vill ha tex vattentät ,lågpris eller lite smidigare storlek.
Det som stämmer på mig är att jag är lantis och har android, men det är av praktiska skäl behöver en tät telefon med bra mottagning vilket apple inte kan erbjuda.
Motorola Defy och på väg mot universitetsexamen
Bor på landet, har Iphone luftfilterolja i garaget, står i oljehyllan sedan några år tillbaka används till enduron. Ska ut senare se om jag kan slå signal till svågern med flaskan.:screwy:
mvh
mvh
Medlem
· Södermanlands län0
· 983 inlägg
Det finns inga iPhone med IP 67
Sent from my GT-S5690 using Byggahus
Sent from my GT-S5690 using Byggahus
Jag bor mitt ute i skogen och valde telefon efter radioprestanda och då går både Apple och Samsung bort. Dom har på tok för dåliga antenner. IP67 har jag klarat mig utan sedan hajfenans tid. Just nu har jag en LG Nexus 4. Men jag skulle gärna prova en Xperia Z.
Medlem
· Södermanlands län0
· 983 inlägg
Jag är ingen bonde men vill inte ha problem i sittbrunnen på en segelbåt, ute i regnet på golfbanan eller i badrummet. En kompis fick sin Samsung SII förstörd häromdagen av ett mycket måttligt fuktpåslag.