11 346 läst ·
114 svar
11k läst
114 svar
Är du lantis, konservativ, iphone-vägrare eller är du en iphoneägare?
Medlem
· Östergötland
· 450 inlägg
Är bonde och har bara iphones inom familjen! Samt flertal paddor!
Lätt Apple säger jag!
Enda nackdelen har ju varit iTunes men det behövs ju inte nu när man inte behöver ha en dator för att starta telefonen
det är bra!
Lätt Apple säger jag!
Enda nackdelen har ju varit iTunes men det behövs ju inte nu när man inte behöver ha en dator för att starta telefonen
Medlem
· Östergötland
· 450 inlägg
Haha ja de slipper man nog inte idag heller
Det här är den vanligaste missuppfattningen när det gäller iOs.Kromo skrev:"Till nyfiken"
Därför att allting fungerar alltid. laddar man ner något så är det alltid komplatibelt, man kan säga att programvaran och det inuti är kanon men utsidan har mer att önska. Men eftersom jag inte bryr mig så mycket om utseendet på saker utan mer att de fungerar är det för mig självklart med iPhone!
iOs och Android hanterar krascher på olika sätt. När en app i Android kraschar så får man ett meddelande som talar om att appen kraschat och en fråga om man vill skicka felrapport. Om en app kraschar i iOs så hamnar man på hemskärmen utan att något meddelande dyker upp.
För ca: ett år sen gjordes en undersökning och då visade sig att iOs-appar kraschade oftare än Android-appar.
http://www.swedroid.se/ios-appar-kraschar-oftare-an-androidappar-enligt-ny-undersokning/
Medlem
· Norrbotten
· 3 390 inlägg
Stämmer väl inte så bra. Är stolt lantis med såväl gårdstraktor som snöskoter, och har nästan bara Macs och iPhones. Har flera akademiska examina. Skriver detta på en värdelös Androidmobil (jobbets).
Ja det är möjligt att det fungerar så att man inte märker buggarna i iPhone och att det är lika lite problem i android telefoner. Men jag har inte testat dem utan bara iPhone och är nöjd med programvaran om sen någon annan är bättre behöver jag inte bry mig om eftersom jag är nöjd med funktionen på iPhone.
Tog du fram den enbart för att skriva här, du poängterar att du har både iphone och ipads, men ändå skrev du inlägget på en "värdelös androidmobil"norrbottenstorpet skrev:
Vad akademiska examina har med Android VS Iphone att göra förstår jag inte.
Redigerat:
Medlem
· Södermanlands län0
· 983 inlägg
Jag sänkte ner min telefon, som jag har internetuppkopplig med via wifi och 3G, i en skål med vatten och skrev detta inlägg. Gör det med iPhone om ni kan!
Medlem
· Norrbotten
· 3 390 inlägg
Är inte hemma och är påtvingad att använda en LG Android. Problemen i den luren handlar mest om att det är en budgetmodell med dålig hårdvara. OSet har några fördelar mot iOS, men tyvärr mest brister.Andy78 skrev:
Vad mina examina har med det hela att göra är just att undersökningen skulle göra en"personlighetsprofil" och bonde och akademiker känns lite som motpoler.
Edit: skitmobilen tog bort ett ord.
Redigerat:
norrbottenstorpet skrev:Är inte hemma och är påtvingad att använda en LG Android. Problemen i den luren handlar mest om att det är en budgetmodell med dålig hårdvara. OSet har några fördelar mot iOS, men tyvärr mest.
Vad mina examina har med det hela att göra är just att undersökningen skulle göra en"personlighetsprofil" och bonde och akademiker känns lite som motpoler.
Underskatta aldrig en bonde, de kan tom få kvinnor på fall.