11 383 läst ·
95 svar
11k läst
95 svar
Är detta en ok dragning av kabel?
Medlem
· Västra Götaland
· 780 inlägg
Jag tror att vi är många som tycker att du har rätt! Jag hatar själv när bolaget som man anlitar inte tar ansvar för sina grejer, utan jobbar mer på löpande band. Som nån skrev tidigare: "Hade jag själv velat ha det så här?". Det är ett rimligt krav.D Dennis86 skrev:asså man kan dra de här hur långt som helst …
Jag fattar inte hur många här får det till att bli mitt fel ?
Tycker ni själva de ser snyggt ut ?
Yrkesstolthet?
Jag tycker inte de ser snyggt ut och det är trots allt jag som betalar för skiten.
Jag har köpt en tjänst av ett laddboxbolag som knappt svarar i telefon än mindre på mail eller i deras chatfuntion . Detta även innan boxen installerats.
Ingen har nämt något om standard installation
Ungefär som målaren i vårt förra hus som hade satt tapet för j*a fult och gjort massa småmissar. När jag kommenterade det så var svaret "Ja, men ni fick ju ner priset så mycket." Jaha, men då kanske man ska informera kunden att "priset är lägre för att vi kommer göra ett pissdåligt jobb." – Det är absolut inget man ska räkna med anser jag!
Men summa summarum – Du har rätt i att gnälla och alla som säger annat har för låga krav.
/IMHO
Redigerat:
Tack ! Ett skjysst svarandreascarlsson skrev:
Jag tror att vi är många som tycker att du har rätt! Jag hatar själv när man bolaget som man anlitar inte tar ansvar för sina grejer, utan jobbar mer på löpande band. Som nån skrev tidigare: "Hade jag själv velat ha det så här?". Det är ett rimligt krav.
Ungefär som målaren i vårt förra hus som hade satt tapet för j*a fult och gjort massa småmissar. När jag kommenterade det så var svaret "Ja, men ni fick ju ner priset så mycket." Jaha, men då kanske man ska informera kunden att "priset är lägre för att vi kommer göra ett pissdåligt jobb." – Det är absolut inget man ska räkna med anser jag!
Men summa summarum – Du har rätt i att gnälla och alla som säger annat har för låga krav.
/IMHO
Yrkesstolthet lär du inte hitta när det kommer till laddboxinstallatörer 😅D Dennis86 skrev:asså man kan dra de här hur långt som helst …
Jag fattar inte hur många här får det till att bli mitt fel ?
Tycker ni själva de ser snyggt ut ?
Yrkesstolthet?
Jag tycker inte de ser snyggt ut och det är trots allt jag som betalar för skiten.
Jag har köpt en tjänst av ett laddboxbolag som knappt svarar i telefon än mindre på mail eller i deras chatfuntion . Detta även innan boxen installerats.
Ingen har nämt något om standard installation
Renoverare
· Stockholm
· 20 195 inlägg
Ta ner plankan och fräs in en skåra i den
Edit: på sidan allså
Edit: på sidan allså
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden