8 204 läst ·
63 svar
8k läst
63 svar
Är det vettigt att återinvestera i ny bvp?
Jag tycker inte 47000 kr för en Nibe F1226 8 kw är överprisat den kommer spara många slantar i ett hus på 270 m2 tar inte många år innan den tjänats in jämfört med elpatron men vi har nog väldigt olika uppfattning om vad saker rimligen får kosta. Om diskussionen är förvirrande kanske du får fråga mera och då kan man få bra eller dåliga svar vad som är bra eller dåligt får man avgöra själv för det är så det funkar på ett forum fyllt av amatörer.
Jag observerar svaren smurfen därur drar jag mina slutsatser kring ev förvirring. Inte mycket mening att gå i seriöst menad polemik då mycket som är uppe kunde vara direkt hämtat ur något säljmaterial.
Och det vore att nedvärdera forumet med att säga att det är amatörer här snarare ett skevt snitt ur populationen åt det intresserade någorlunda insatta hållet. Det gör att man får tänka sig för några gånger så man inser att det är lite av en sk bubbla vi är i här och knappast representativt eller realt. Själv tycker jag tex du tillför kring VP med dina erfarenheter i många trådar så ta inte åt dig.
Och det vore att nedvärdera forumet med att säga att det är amatörer här snarare ett skevt snitt ur populationen åt det intresserade någorlunda insatta hållet. Det gör att man får tänka sig för några gånger så man inser att det är lite av en sk bubbla vi är i här och knappast representativt eller realt. Själv tycker jag tex du tillför kring VP med dina erfarenheter i många trådar så ta inte åt dig.
Klicka här för att svara