745 993 läst ·
2 895 svar
746k läst
2,9k svar
Ajax alarm systems
Tillbyggare
· Onsala
· 2 022 inlägg
Tillbyggare
· Onsala
· 2 022 inlägg
Är det någon som handlat från wingbladteknik.se?
Dom har ett "Villa Paket" innehållande:
1st - AJAX Hub VIT
1st - AJAX KeyPad VIT
1st - AJAX HomeSiren VIT
1st - AJAX StreetSiren VIT
1st - SpaceControl VIT
2st - AJAX FireProtect VIT
3st - AJAX MotionProtect VIT
3st - AJAX DoorProtect VIT
För 9995:-
Känns ganska prisvärt och komplett.
Vad säger expertpanelen om både säljaren och paketet/priset?
Dom har ett "Villa Paket" innehållande:
1st - AJAX Hub VIT
1st - AJAX KeyPad VIT
1st - AJAX HomeSiren VIT
1st - AJAX StreetSiren VIT
1st - SpaceControl VIT
2st - AJAX FireProtect VIT
3st - AJAX MotionProtect VIT
3st - AJAX DoorProtect VIT
För 9995:-
Känns ganska prisvärt och komplett.
Vad säger expertpanelen om både säljaren och paketet/priset?
Medlem
· Västerbotten
· 3 277 inlägg
Är det fler som ska beställa? Går det att göra en ”deal”? Finns dessa grejor till bra pris i Europa?
Husägare
· Västernorrland
· 2 514 inlägg
Gjordes nyss ett stor köp på Ajax supportbuddies fb sida. Kan varmt rekommendera Säkerhetsbyggarna. Personligen tycker jag service slår 10% lägre pris alla dagar i veckan särskilt på sådan här produkter.H Husqvarna220Ac skrev:
Medlem
· Västerbotten
· 3 277 inlägg
Håller inte på nåt sådant som Facebook eller dyligt
Även jag är helnöjd med säkerhetsbyggarna och den support jag fått därifrån. Tycker personligen att det är bra för produkten att det finns engagerade åf och det stöttar jag gärna som kund.Mattias_Jo1 skrev:
Medlem
· Västerbotten
· 3 277 inlägg
Hej igen
Funderat lite, tror jag hoppar över dörrkontakterna och kör endast rök, glaskross, rörelsedetektorer, samt utomhussiren.
Hur sköter man enklast på/avlarm? Är det knappsatsen, som ser väldigt stor ut, måste man koda eller är det nån enklare manöver? Finns det inga taggar? Eller är appen lättast? Att alla användare kör denna.
Såg det var lite billigare att handla i Europa..
Funderat lite, tror jag hoppar över dörrkontakterna och kör endast rök, glaskross, rörelsedetektorer, samt utomhussiren.
Hur sköter man enklast på/avlarm? Är det knappsatsen, som ser väldigt stor ut, måste man koda eller är det nån enklare manöver? Finns det inga taggar? Eller är appen lättast? Att alla användare kör denna.
Husägare
· Västernorrland
· 2 514 inlägg
1. AppH Husqvarna220Ac skrev:Hej igen
2. Nyckelringar
3. Keypad
Skulle tro i den ordningen. Keypad för de som skall ha tillfällig eller man inte vil göra som användare typ. Batteri torsk på mobilen kanske är keypad ok.
Vad är lite billigare? Om jag skulle köpa i Europa skall det vara mkt billigare. Väldigt mkt billigare.
Husägare
· Västernorrland
· 2 514 inlägg