Kendobendo Kendobendo skrev:
Knappsats eller fjärrkontroll är ju väldigt bra att ha om internet skulle strula.
Hmm, appen larmar väl av via Wifi om man är på samma nät? Men det är ju klart, routern kan ju likväl säga upp sig.

Vilka svenska sidor rekommenderar ni som handlat innan att köpa ifrån?
Kanske till och med finns nån som har mellandagsrea på ajax nu?

Nyfniken Nyfniken skrev:
Hmm, appen larmar väl av via Wifi om man är på samma nät? Men det är ju klart, routern kan ju likväl säga upp sig.
Säkerhetsbyggarna köpte vi hos. Snabba svar, bra pris och hantering av problem etc tycker jag borgar för ett bra val.

Mvh Andreas

• Gilla
Newtonsvagga och 1 till
  • Laddar…
Goddag yxskaft.

Nyfniken Nyfniken skrev:
Goddag yxskaft.
Så kan det gå

Nyfniken Nyfniken skrev:
De lär inte funka. Appen pratar med ajax server uteslutande. Är internet nere så funkar inte mobilen oavsett om du har mobildata i din telefon som fungerar.

Är det någon som handlat från wingbladteknik.se?

Dom har ett "Villa Paket" innehållande:

1st - AJAX Hub VIT
1st - AJAX KeyPad VIT
1st - AJAX HomeSiren VIT
1st - AJAX StreetSiren VIT
1st - SpaceControl VIT
2st - AJAX FireProtect VIT
3st - AJAX MotionProtect VIT
3st - AJAX DoorProtect VIT

För 9995:-

Känns ganska prisvärt och komplett.

Vad säger expertpanelen om både säljaren och paketet/priset?

Är det fler som ska beställa? Går det att göra en ”deal”? Finns dessa grejor till bra pris i Europa?

H Husqvarna220Ac skrev:
Är det fler som ska beställa? Går det att göra en ”deal”? Finns dessa grejor till bra pris i Europa?
Gjordes nyss ett stor köp på Ajax supportbuddies fb sida. Kan varmt rekommendera Säkerhetsbyggarna. Personligen tycker jag service slår 10% lägre pris alla dagar i veckan särskilt på sådan här produkter.

Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Gjordes nyss ett stor köp på Ajax supportbuddies fb sida. Kan varmt rekommendera Säkerhetsbyggarna. Personligen tycker jag service slår 10% lägre pris alla dagar i veckan särskilt på sådan här produkter.
Har du någon länk till den gruppen? Hittar inget på google eller på fb.

Håller inte på nåt sådant som Facebook eller dyligt

• Gilla
Dizzy84 och 1 till
  • Laddar…
E
Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Även jag är helnöjd med säkerhetsbyggarna och den support jag fått därifrån. Tycker personligen att det är bra för produkten att det finns engagerade åf och det stöttar jag gärna som kund.

Hej igen

Funderat lite, tror jag hoppar över dörrkontakterna och kör endast rök, glaskross, rörelsedetektorer, samt utomhussiren.

Hur sköter man enklast på/avlarm? Är det knappsatsen, som ser väldigt stor ut, måste man koda eller är det nån enklare manöver? Finns det inga taggar? Eller är appen lättast? Att alla användare kör denna.

Såg det var lite billigare att handla i Europa..

H Husqvarna220Ac skrev:
Hej igen

Funderat lite, tror jag hoppar över dörrkontakterna och kör endast rök, glaskross, rörelsedetektorer, samt utomhussiren.

Hur sköter man enklast på/avlarm? Är det knappsatsen, som ser väldigt stor ut, måste man koda eller är det nån enklare manöver? Finns det inga taggar? Eller är appen lättast? Att alla användare kör denna.

Såg det var lite billigare att handla i Europa..
1. App
2. Nyckelringar
3. Keypad

Skulle tro i den ordningen. Keypad för de som skall ha tillfällig eller man inte vil göra som användare typ. Batteri torsk på mobilen kanske är keypad ok.

Vad är lite billigare? Om jag skulle köpa i Europa skall det vara mkt billigare. Väldigt mkt billigare.

Skärmbild av en mobilapplikation för Ajax Systems supportforum med diskussionsknapp och medlemsbilder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kendobendo Kendobendo skrev:
Har du någon länk till den gruppen? Hittar inget på google eller på fb.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.