D D_a_g_g skrev:
Hej. Försöker få till ett gruppköp via Ajax support buddies gällande Ajax larm med tillbehör. Tänkte dela info här också .

Allt sammanställs i ett Google spreadsheet:

[länk]

Förhoppningsvis kan vi få till en bra deal .

Mvh David
Vill ev vara med om det går ^^

Försöker redigera men säger bara öppna i Google kalkyl. Tog hem den men visar ff samma

D D_a_g_g skrev:
Hej. Försöker få till ett gruppköp via Ajax support buddies gällande Ajax larm med tillbehör. Tänkte dela info här också .

[länk]

Mvh David
Nör lämnas denna in..synd detta skulle gjorts lite innan black friday

V Vårtimer skrev:
Vill ev vara med om det går ^^

Bara lägga till :)

Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Hum .vågar inte svara på hur det fungerar helt. Första gången jag delar dokument där .Vet att ca 4 lyckats fylla i än så länge .

/David

Mjo alltid lätt att vara efterklok. Hade inte tänkt göra detta utan var en annan som puschade .

D D_a_g_g skrev:
Mjo alltid lätt att vara efterklok. Hade inte tänkt göra detta utan var en annan som puschade .
När tänkte du lämna in den?

När tänkte du lämna in den?
Tänkte efter 1 vecka så det inte drar ut på tiden .

Byggare_Bubbis Byggare_Bubbis skrev:
Ingen som har noterat black friday erbjudande på ajax larm?
Säkerhetsbyggarna har lite rabatt på Ajax idag :)

J
Blir o beställa startkittet nu (y)

• Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
L LordTTK skrev:
Blir o beställa startkittet nu (y)
Själv beställde jag. Medium paketet incl en Fireprotect och uppgraderade från Motionprotect till Combiprotect

D D_a_g_g skrev:

[länk]

Mvh David

Tänkte stänga listan 1 dec

Om en vecka (1 dec) kommer jag stänga listan och sedan skicka ut den till x antal återförsäljare för att få återkoppling på priser för att se vad vi kan få för pris.

Tanken om jag får tid är att sammanställa ett frågeformulär till ÅF med frågor som kan vara viktiga (exempelvis garanti och support). Vissa är mer svåra att analysera än andra.

Ge gärna feedback på sånt som ni anser kan vara viktigt att en ÅF ska uppfylla.

D D_a_g_g skrev:
Tänkte stänga listan 1 dec

Om en vecka (1 dec) kommer jag stänga listan och sedan skicka ut den till x antal återförsäljare för att få återkoppling på priser för att se vad vi kan få för pris.

Tanken om jag får tid är att sammanställa ett frågeformulär till ÅF med frågor som kan vara viktiga (exempelvis garanti och support). Vissa är mer svåra att analysera än andra.

Ge gärna feedback på sånt som ni anser kan vara viktigt att en ÅF ska uppfylla.
Jättesmart! Hoppas jag får mitt larm nu i veckan så jag kanske hinner skriva upp mig på listan jag med :)

• Gilla
D_a_g_g
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.