P Peter_K skrev:
är det någon som handlat härifrån ?
[länk]

Stor prisskillnad mot i Sverige
Om du ska köpa mycket prylar så skulle jag be om en offert ifrån de svenska åf. Det är inte svårt att få ett bättre pris om det handlar om lite prylar. I mitt fall så blev de ett par tusenlappar sparat.mot listpris.

Tänk också på att det kan ju hända att något går sönder.då är det rätt bra med lokal leverantör.

P
Ska bara komplettera lite, har köpt det mesta från alarmshoppen.

P Peter_K skrev:
Ska bara komplettera lite, har köpt det mesta från alarmshoppen.
Kontakta dom och fråga om de inte kan ge dig lite rabatt som återkommande kund?

• Gilla
Jambalaya och 1 till
  • Laddar…
Nån som vet vad geofence är/funkar ? Samt när man använder zoner försvinner ju fjärkontrollen i appen, hur larmar man då på/av ?

V Vårtimer skrev:
Nån som vet vad geofence är/funkar ? Samt när man använder zoner försvinner ju fjärkontrollen i appen, hur larmar man då på/av ?
Geofence kollar din position med gps och påminner dig att larma eller larma av beroende på om du lämnar området eller närmar dig det. Hur bra det funkar törs jag inte säga, inte heller om det är vidare praktiskt...

V Vårtimer skrev:
Med områden/zoner larmar man på/av genom att trycka på det området man vill larma på/av
Appgränssnitt för hemlarm med zoner markerade som Huset, Uteförråden och Altanen, och alternativ för att aktivera larmet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tillägg till ovan inlägg,
Nattläge är oberoende av vilket område en detektor tillhör.
Slår man på nattläget larmas alltså alla valda detektorer på oavsett vilket område de hör till.

Erik Hellgren Erik Hellgren skrev:
Tillägg till ovan inlägg,
Nattläge är oberoende av vilket område en detektor tillhör.
Slår man på nattläget larmas alltså alla valda detektorer på oavsett vilket område de hör till.
Det suger ju lite

V Vårtimer skrev:
Det suger ju lite
Upplever det inte som något problem egentligen. Har bara satt natt-/skalläge på just husets skalenheter. De andra två områdena vill jag kunna styra just helt oberoende.

Vad är det som suger med nattlägesfunktionen? Förstår inte riktigt problemet?
Du programmerar ju vilken detektor som ska ingå i nattläge, spelar det någon roll då vilket område de tillhör?
Upplys mig gärna om det är något jag missar :D

Jag läste svaret helt fel sorry haha

Nu har ajax precis släppt information om den nya hubben

M minitoy skrev:
Nu har ajax precis släppt information om den nya hubben
Ja, och...?
Eller ska alla leta själva istället? ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.