755 353 läst ·
2 921 svar
755k läst
2,9k svar
Ajax alarm systems
Medlem
· Stockholm
· 1 397 inlägg
Kanon med black friday när man ändå var på gång att köpa Ajax. 6475 kr för:
Ajax Startpaket Vit 1st
Ajax CombiProtect Vit 1st
Ajax FireProtect Vit 1st
Ajax HomeSiren Vit 1st
Ajax StreetSiren Vit 1st
Ajax Startpaket Vit 1st
Ajax CombiProtect Vit 1st
Ajax FireProtect Vit 1st
Ajax HomeSiren Vit 1st
Ajax StreetSiren Vit 1st
Elektroniktokig
· Åkersberga
· 458 inlägg
Spännande för i spec'en jag fått och som finns på Ajax Estländska sida ser det ut som följer (men jag hoppas du har rätt),djhedan skrev:
http://ajax.ee/en/products/ajaxhubplus
Jag nyttjade också Black Friday erbjudandet. Köpte följande uppsättning.
1St Ajax KeyPad Vit
1St HomeSiren Vit
1St StreetSiren Svart
2St Ajax CombiProtect Vit
2St Ajax Motion Protect Plus
Avvaktar med hub och doorprotect tills Plus kommer.
1St Ajax KeyPad Vit
1St HomeSiren Vit
1St StreetSiren Svart
2St Ajax CombiProtect Vit
2St Ajax Motion Protect Plus
Avvaktar med hub och doorprotect tills Plus kommer.
Köpte du dina grejer från alarmshoppen.se?Stringfellow Hawke skrev:
Jag beställde i fredags grejer för nästan 7000kr. Men har inte fått något än. Känns konstigt med så lång leveranstid. Svarar inte på mailen heller…
Medlem
· Stockholm
· 1 397 inlägg
Oroväckande, har också mailat och frågat. Betlade med payson och kreditkort så är skyddad i alla fall.djhedan skrev:
Jo så betalade jag med. Hoppas man kan få ett vettigt svar. Om firman märker att orderingången är stor kan man väl iaf svara på mail och säga beräknad leveranstid. Inbjuder ju inte direkt till att handla där igen.Stringfellow Hawke skrev:
Elektroniktokig
· Åkersberga
· 458 inlägg
Nu kan inte jag svara för alarmshopen, men ganska många Ajax-delar är restnoterade hos Solar just nu. Då de på något sätt lyckats bli exklusiv återförsäljare finns det tyvärr inget alternativ att ta hem ifrån heller.
Jag fick äntligen återkoppling på mailen ikväll. Tydligen hade rean gått över förväntan. Dom skulle återkomma med kolli nr såfort ordern skickats. Man vet ju dock inte om grejerna finns på lager eller ej.Erik Hellgren skrev:
Medlem
· Stockholm
· 1 397 inlägg
Jag får bara bild från mina kameror i appen när jag är ansluten till mitt wi-fi hemma, inte på 4G/3G eller annat wi-fi utanför hemmet. Någon som har samma problem?
Får bild på samma kameror via t.ex Fibaro-appen så det känns som att problemet ligger i Ajax systemet.
Får bild på samma kameror via t.ex Fibaro-appen så det känns som att problemet ligger i Ajax systemet.